Meet your trainer, un nou concept al agenției Cursuri Creative

Meet your trainer, un nou concept al agenției Cursuri Creative

“Cunoaște-ți trainerul înainte de a participa la un curs!” este îndemnul agenției de training Cursuri Creative către persoanele și companiile care doresc să investească în programe de formare profesională. Ideea de a lansa o întâlnire cu trainerul, pentru a răspunde la cele mai frecvente întrebări ale participanților, va debuta marți, 22 octombrie, cu prezența Anei Iorga, founder Buyer Brain.

Ana este trainerul unicului masterclass de neuromarketing și customer experience din România, pe care îl susține alături de consultantul internațional Anil V. Pillai. Ana va răspunde invitației agenției de a susține un workshop persoanelor interesate să afle cum pot folosi uneltele de neuromarketing pentru creșterea eficienței strategiilor de customer experience.

Prezentarea se va desfășura la hotelul Golden Tulip Victoria începând cu ora 18:30 și va avea ca teme principale de discuție:

  • Neuromarketing și branding
  • Strategii de succes în neuromarketing
  • Cum poți folosi neuromarketing-ul în strategia de comunicare
  • Customer experience, trecerea în era comunicării axate pe client

Accesul la eveniment se face gratuit, în urma solicitării unei invitații către agenția Cursuri Creative pe adresa [email protected].

Ana Iorga este singurul specialist în neuromarketing din România care deține un titlu de doctor în acest domeniu. Este lector în cadrul Hamburg Media School’s Neuromarketing Manager Program și co-editor al cărții “Ethics in Neuromarketing”.

Experiența sa de peste un deceniu în neuromarketing a poziționat-o ca fiind unul dintre pionierii domeniului în Romania. În prezent, Ana este membru în boardul NMSBA The (Neuromarketing Science and Business Association) și colaborează cu branduri internaționale pentru a repoziționa conceptele de cutomer experience folosindu-se de cercetările din domeniul neuromarketingului.

 

"Ideea de a facilita o întâlnire a posibililor cursanți cu trainerul este un prim pas spre o comunicare personalizată cu aceștia. Știm că mulți oameni își documentează tot mai mult decizia de a participa la un program de perfecționare. De aceea, interacțiunea directă cu trainerul poate rezolva mult mai ușor problemele pe care le întâlnesc participanții atunci când trebuie să investească în programe care au ca scop dezvoltarea profesională. Până la urmă, obiectivul nostru este să aducem informația cât mai aproape de cei care sunt interesați de subiect, indiferent dacă ei vor decide să urmeze un program de perfecționare sau nu", spune Bianca Preda (Business Manager al agenției).

 

Întâlnirile cu trainerul vor răspunde la întrebări precum: Este acest curs potrivit pentru mine? Care este punctul de vedere al trainerului față de problema mea? Cum poate acest curs să îmi rezolve problemele pe care le întâmpin în organizație?

Întâlnirile cu trainerii vor fi organizate periodic și se doresc a fi un punct de plecare într-o interacțiune mai apropiată între persoanele interesate de domeniu și specialiști.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related