Articole care fac referire la BEKO Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii BEKO Romania
[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025
Whirlpool redefinește relația dintre tehnologie și grija de sine prin campania de comunicare dedicată gamei de mașini de spălat rufe FreshCare+
Oxygen semnează pentru Olympus o campanie dezvoltată cu tehnologii AI pentru mai multe piețe europene
Vodafone România și Oxygen au construit Orașul Deschis la Tehnologie – Vodafone Business City, dedicat antreprenorilor și pasionaților de tehnologie
Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU
Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv
Oxygen semnează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”, care celebrează creativitatea în alegeri
Oxygen lansează Oxygen Media, agenție specializată în media planning & buying. Cristian Costache se alătură în rolul de Senior Partner și va conduce agenția
Arctic, brandul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț pe piața românească, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS
Beko România depășește pragul de 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești, continuând tradiția excelenței și a sustenabilității
Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15
Designul ca formă de transformare: „Horizon Awakening”, instalația Whirlpool de la INTERNI, în cadrul Milan Design Week
Beko lansează campania „Beko, de la compania numărul 1 în Europa în categoria electrocasnicelor mari”
Beko România: Un consum responsabil de apă poate reduce considerabil facturile din gospodărie – mesaj de Ziua Mondială a Apei
Beko solicită o politică industrială unitară, în armonie cu ambițiile climatice, la evenimentul Clean Industrial Deal
Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România
Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei
Angajamente față de clienți și servicii de Customer Service recunoscute la nivel european: Beko România câștigă aur la ECXA 24
Oxygen creează noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria
Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România






























