Whirlpool redefinește relația dintre tehnologie și grija de sine prin campania de comunicare dedicată gamei de mașini de spălat rufe FreshCare+

Whirlpool redefinește relația dintre tehnologie și grija de sine prin campania de comunicare dedicată gamei de mașini de spălat rufe FreshCare+

Whirlpool își reafirmă promisiunea de brand printr-o campanie de comunicare dedicată gamei de mașini de spălat rufe FreshCare+, echipată cu tehnologia AL 6-LEA SIMȚ. Pornind de la mesajul „100% prospețime chiar dacă uiți rufele în mașina de spălat”, campania propune o perspectivă care pune accentul pe experiență. Campania FreshCare+ reflectă filosofia brandului provenită din grija autentică pentru oameni, transpusă în tehnologie intuitivă, care aduce libertate, echilibru și liniște interioară. În prim-plan se află mașina de spălat rufe Whirlpool FreshCare+, care păstrează hainele reîmprospătate până la 6 ore* de la finalizarea programului selectat. Whirlpool susține inovația cu sens, soluțiile care anticipează nevoile reale, eliberând mintea de griji mărunte, cum ar fi scoaterea rufelor din mașina de spălat.

Campania a beneficiat de o amplificare 360°, de la TV la digital, cu o componentă puternică de BTL, dezvoltată în parteneriat cu Festivalul Wanderlust 108 România.

„Într-un cotidian dominat de viteză și agitație, chiar și gesturile simple, precum descărcarea rufelor, pot deveni o sursă de presiune. Studiile arată că 70% dintre consumatori consideră descărcarea imediată a mașinii de spălat o necesitate pentru a evita mirosurile neplăcute, iar 50% își doresc o soluție care să mențină hainele proaspete chiar și atunci când nu pot face acest lucru imediat. Pornind de la această realitate, am creat o experiență care transpune în plan senzorial filosofia Whirlpool. Iar reacția publicului a confirmat că am atins un insight real și relevant.”, Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director for Beko EE Cluster.

Amenajarea spațiului Whirlpool la Wanderlust 108 a fost gândită ca o instalație de simțuri, o metaforă a echilibrului interior. Construit în jurul ideii de reconectare prin simplitate, spațiul deschidea o experiență imersivă ce transforma gesturile cotidiene în artă senzorială. La intrare, o butaforie sculpturală sugerând conturul unei mașini de spălat 6th Sense, ca o poartă simbolică spre universul tehnologiei intuitive, invita vizitatorii să pășească în interiorul mecanismului invizibil al celui de-al șaselea simț, acolo unde grija se transformă în stare de bine. Cu un design inspirat de o estetică unde modernul minimalist se întâlnește cu organicitatea liniștită a naturii, tonurile calde, texturile naturale și lumina filtrată prin dom și umbrar au creat o coregrafie subtilă de umbre și reflexii, o atmosferă caldă de relaxare. Fiecare detaliu a fost gândit pentru a trezi câte un simț și a facilita conexiunea cu calmul interior. Ceaiurile de plante din zona de tea bar invitau la o clipă de prezență, iar alternanțele de materiale de la lemn, țesături și elemente botanice în nuanțe intense transpuneau mesajul într-un limbaj al echilibrului. Evenimentul a inclus sesiuni de respirație conștientă și gong bath, conduse de Ana Popescu, precum și ședințe individuale de analiză cromatică cu Andreea Chirilă, menite să trezească simțurile, să favorizeze armonia interioară și să introducă participanții în universul AL 6-LEA SIMȚ Whirlpool, o reflecție a filosofiei Whirlpool: tehnologia care te aduce mai aproape de tine.

„Tehnologia este ca un partener invizibil care înțelege ritmul vieții moderne și creează spațiu pentru ceea ce contează cu adevărat, prin performanță și intuiție. La Wanderlust 108, am vrut să arătăm că inovația poate deveni parte dintr-o experiență senzorială completă, în care grijile se estompează, iar oamenii își dau voie să respire, să simtă, să fie. Gama de mașini de spălat rufe Whirlpool FreshCare+ este expresia acestui echilibru: între grijă și autonomie, între funcționalitate și libertatea de a trăi în armonie cu propriul ritm.”, Alina Elena Savu, Senior Lead Whirlpool Brands.

 

Ambasadori și Strategia Digitală

Campania a fost susținută de trei ambasadori care întruchipează echilibrul: Vladimir Drăghia, Carmen Brumă și Anca Serea. Ei au promovat mesajul de echilibru și grijă de sine, transpunând experiența de la Wanderlust 108 în mediul digital.

„Inspirat de activitățile mele zilnice, am vorbit cu comunitatea mea despre cum echilibrul se construiește prin mișcare, disciplină și grijă față de sine. Pentru că am o viață activă și mereu în mișcare, știu cât de important e timpul dintre antrenamente, de aceea pornesc mașina de spălat înainte de a începe antrenamentul ca să nu mă opresc din ceea ce mi-am propus să fac, din ceea ce contează pentru mine. Whirlpool FreshCare+ înseamnă exact asta – libertatea de a nu mă grăbi, știind că hainele rămân proaspete până la șase ore după finalizarea ciclului de spălare.”, Vladimir Drăghia.

„Pentru că am o viață intensă, între familie și carieră, am împărtășit cu comunitatea mea cât de important este echilibrul de zi cu zi și ritualurile mici care aduc liniște. De multe ori, gesturile aparent banale devin surse de stres – cum e grija rufelor uitate în mașina de spălat. Pentru mine, FreshCare+ înseamnă libertatea de a mă concentra pe mine, știind că prospețimea rămâne acolo.”, Anca Serea.

„Pentru mine, stilul de viață echilibrat nu ține doar de alimentație sau mișcare, ci și de simplitatea alegerilor zilnice. De aceea, am vorbit cu comunitatea mea despre nevoia de a încetini și de a elimina graba inutilă, să îți oferi libertatea să uiți, ca să îți amintești de tine. Whirlpool FreshCare+ m-a ajutat să găsesc acel echilibru: hainele rămân proaspete, iar eu pot să-mi continui ritualurile care contează pentru mine.”, Carmen Brumă.

Ulterior, conversația a fost extinsă dincolo de spațiul festivalului, mesajul campaniei căpătând o rezonanță reală în mediul digital, sub conducerea Ralucăi Boboc, Digital Marketing Lead, care este de părere că

„Vocea unui brand are nevoie de autenticitate pentru a se face auzită. Campania și-a propus creșterea engagementului digital și construirea unei legături autentice între narativul despre inovație al brandului și comunitățile dedicate echilibrului și stării de bine.”

„Acest proiect a fost despre integrarea naturală dintre tehnologie și emoție într-o experiență de brand relevantă. Prin amplificarea digitală a conținutului realizat de ambasadori, am extins această energie din spațiul experiențial în mediul online.”, Diana Munteanu, Digital Manager Thematic Digital.

 

Tehnologia AL 6-LEA SIMȚ

Gama FreshCare+ marchează o transformare de perspectivă, redefinind relația dintre oameni și tehnologie. Cu ajutorul tehnologiei AL 6-LEA SIMȚ, mașinile de spălat rufe FreshCare+ detectează automat încărcătura și ajustează parametrii de spălare, asigurând o reducere de până la 20% a consumului de energie electrică (față de clasa A minim)*[1]. Opțiunea FreshCare+ menține hainele proaspete timp de până la 6 ore după finalizarea ciclului de spălare**[2], datorită acțiunii delicate a aburului și mișcărilor controlate ale tamburului care previn apariția mirosurilor neplăcute și formarea cutelor.

„Ne bucurăm că Whirlpool a ales să se alăture proiectului Wanderlust 108, aducând tehnologia intuitivă care simte, se adaptează și îți permite să găsești un moment de relaxare în viața de zi cu zi. Weekendul 4-5 octombrie a fost unul plin de emoții, dar mai ales de momente cu adevărat frumoase. Spațiul Whirlpool a devenit un loc în care fiecare simț și fiecare clipă a contat, iar inovația a devenit parte din experiență.”, Gheorghe Loghin, Managing Partner Wanderlust România.

Echipa Beko Romania: Gabriel Eremia - Marketing & Product Management Director for Beko EE Cluster / Alexandra Pascu - Head of Marketing Communication / Alina Elena Savu - Senior Lead Whirlpool Brands / Raluca Boboc - Digital Marketing Lead / Daniela Anehei - Senior Specialist Digital Media Buyer
Echipa Wanderlust: Gheorghe Loghin - Managing Partner / Cristina Sav - Project Manager Wanderlust / Alex Dumitru - Event Coordinator & Implementation / Raluca Cristia - Marketing Support
Echipa Thematic Digital: Andrei Ursuleanu - Managing Partner / Diana Munteanu - Digital Manager / Ana Cornea – Thematic Celebrities

Campania principală FreshCare+

 

Experiență senzorială la Wanderlust 108

 

Demonstrație FreshCare+

 

Momente din activarea Wanderlust 108

[1] *Pe baza calculelor interne, indicele de eficiență energetică A–20% este cuprins în următorul interval: 36,4 < EEI ≤ 41,6, cu un consum de 41,6 kWh/100 cicluri de spălare, comparativ cu minimul necesar pentru încadrarea în clasa A de 49 kWh/100 cicluri de spălare.
[2] **Tratamentul FreshCare+, datorită acțiunii delicate de tratare cu abur și mișcărilor specifice ale tamburului, împiedică proliferarea principalelor surse de mirosuri neplăcute (în interiorul mașinii de spălat) timp de până la 6 ore de la finalizarea ciclului de spălare. Nu este compatibil cu programele concepute pentru articole din țesături delicate și pilote.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related