
Articole care fac referire la Bursa de Valori Bucuresti
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Bursa de Valori Bucuresti


Brands&Bears pune pe hartă “Adresa succesului”, prin comunicarea dezvoltată pentru LUXURIA Residence

Ascendia anunță conferința eLearning România, prin care prezintă profesorilor soluțiile digitale pentru educația online

Grupul Digi Communications anunță rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al anului, încheiat la 30 iunie 2020

Biofarm se pregătește de aniversarea a 100 de ani cu o nouă identitate de brand: BINELE DE A TRĂI MAI BINE

După investiții în automatizare și optimizare, MOCAPP aduce 600 de influenceri și module automatizate pentru campanii de Influencer Marketing

Sphera Franchise Group lansează primul Raport de Sustenabilitate și spune, astfel, povestea brandurilor, dincolo de restaurante

MedLife dă startul celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor în campania de CSR „Facem România verde”
![[Food court] Monica Eftimie (KFC & Pizza Hut): Creşterea salariului brut şi scăderea TVA-ului i-au impulsionat pe clienţi să petreacă mai mult timp în oraş şi să cheltuie](https://media.iqads.ro/2018/03/monica-eftimie-chief-marketing-officer-sphera-franchise-group-s-a-1-cover-410.jpg)
[Food court] Monica Eftimie (KFC & Pizza Hut): Creşterea salariului brut şi scăderea TVA-ului i-au impulsionat pe clienţi să petreacă mai mult timp în oraş şi să cheltuie

Golin a comunicat listarea primului operator din domeniul food service pe Bursa de Valori București – Sphera Franchise Group

2Performant s-a calificat in cursa pentru Liga celor 15 companii unice pentru cresterea economiei romanesti
![[Tinerii si manierele financiare] Virginia Otel (Garanti Bank): Am putea spune ca segmentul tinerilor ne ofera posibilitatea de a privi in viitor](https://media.iqads.ro/2015/08/virginia-otel-cover-410.jpg)
[Tinerii si manierele financiare] Virginia Otel (Garanti Bank): Am putea spune ca segmentul tinerilor ne ofera posibilitatea de a privi in viitor

Propaganda si Servus continua campania demarata in 2009 sub sloganul "Tinem la adevarata traditie a bautului de bere"
