
Articole care fac referire la Bursa de Valori Bucuresti
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Bursa de Valori Bucuresti


Zitec prezintă soluții pentru oferirea de experiențe de cumpărare integrate, adaptate la așteptările cumpărătorului online

Cu sprijinul tehnologic al Zitec, organizația Narada a facilitat accesul la educație modernă pentru peste 1 milion de copii din România

MedLife continuă proiectul Caravana cu Sănătate și sprijină comunitățile vulnerabile din sudul țării

Cel mai mare exercițiu de foresight despre viitorul României: Scenarii Climatice pentru România 2030

De la presă și PR la avocatură. Victor Stănilă: Te înveți repede să fii un om liber. Mai greu a fost cu rebrandingul și cu faptul că am devenit și propriul manager

MedLife intră pe segmentul de wellness și anunță semnarea achiziției pentru sălile de fitness Sweat Concept

Vânzările farmaciei online Pfarma.ro au crescut cu 40% prin strategia și campaniile de digital marketing gestionate de Zitec, la un an de la startul colaborării

BRD lansează raportul de sustenabilitate pe 2021, Building Tomorrow, parte din platforma de ESG Lumea9

Aquila înregistrează un profit net de 12 milioane lei în primul trimestru al anului, dublu față de primele trei luni din 2021

Zitec prezintă zece reguli de bune practici de UX în eCommerce de care să ții cont pentru creșterea vânzărilor

Integratorul de servicii de automatizare Encorsa susține digitalizarea și eficientizarea relației Electrica Furnizare cu clienții prin implementarea unui asistent digital bazat pe inteligență artificială

Divizia de eCommerce a Zitec vizează venituri de 1,5 milioane de euro și creșterea echipei cu 40% pentru 2022

Divizia de Digital Marketing a Zitec a generat venituri de 2,25 milioane de euro în 2021 și devine Google Premier Partner

Zitec a înregistrat venituri de 17,9 milioane de euro în 2021, în creștere cu 68% comparativ cu anul precedent

Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022

2Performant anunță o creștere în trimestrul trei cu 64,2% a numărului de vânzări și cu 67,6% a valorii acestora

2Performant înregistrează o cifră de afaceri de 10,7 milioane de lei în primul semestru al anului, cu 17% mai mult decât aceeași perioadă a anului trecut

Analiză e-commerce 2Performant: în prima jumătate a anului, românii au început să cumpere iar haine de stradă și birou și au cheltuit online cu 22,3% mai mult decât anul trecut pe produse de fashion

Brands&Bears pune pe hartă “Adresa succesului”, prin comunicarea dezvoltată pentru LUXURIA Residence
