Golin adaugă Agroland Grup în portofoliul său de companii listate la bursă

Golin adaugă Agroland Grup în portofoliul său de companii listate la bursă
Cristina Butunoi, Director Executiv, Golin România/ Horia Cardoș, fondator și CEO Agroland Group

Golin își extinde portofoliul de companii listate la bursă printr-o nouă colaborare strategică cu Agroland, grup antreprenorial românesc, activ în retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală.

În contextul în care agricultura își depășește imaginea tradițională și se repoziționează tot mai mult ca un domeniu esențial pentru viitor, unde tehnologia, sustenabilitatea și inovația devin motorul dezvoltării, parteneriatul Golin – Agroland vine ca o mișcare firească. Este un pas important care aliniază viziunea unui antreprenor român ambițios cu experiența strategică a agenției în business-uri integrate.

Brandurile puternice merită o voce pe măsură. Domeniul agricol nu este doar esențial pentru economia României, ci  spune povestea viitorului nostru sustenabil. Într-un peisaj în care transparența și coerența sunt mai valoroase ca oricând, ne bucurăm să contribuim la consolidarea relației dintre Agroland și comunitățile sale de investitori, parteneri și clienți. Este o etapă importantă în parcursul companiei, iar noi suntem bucuroși să fim parte din acest drum”, a declarat Cristina Butunoi, Director Executiv, Golin România.

Listarea la bursă a fost un pas curajos, dar firesc pentru un grup antreprenorial care își propune nu doar să crească, ci să contribuie la dezvoltarea sectorului agricol în România.

„Agroland Grup nu înseamnă doar o rețea de companii, este un ecosistem în plină expansiune, cu rădăcini solide în retail, agribusiness și food. Avem o viziune clară și ambițioasă, iar pentru a o duce mai departe, comunicarea profesională devine esențială. Ne bucurăm să avem alături echipa Golin, care ne va ajuta să facem cunoscute avantajele modelului nostru integrat de business și să transmitem cu transparență și coerență ceea ce construim pentru viitor”, a declarat Horia Cardoș, fondator și CEO Agroland Group.

Agroland este un grup antreprenorial românesc prezent pe piața de retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală, fondat de Horia Cardoș, care și-a început activitatea în 1997 ca o mică rețea de magazine pentru fermieri. În prezent, prin divizia Agroland Retail, grupul operează cea mai mare rețea – peste 250 de magazine specializate în vânzarea de produse pentru grădină, fermă și animale de companie. Divizia Agroland Food integrează fermele existente, fabrica de procesare a ouălor, fermele de reproducție și stațiile de incubație, și în viitor linia de abatorizare. Agroland Agribusiness administrează distribuția de inputuri agricole, tradingul de cereale, producția și selecția de semințe, urmând ca până la sfârșitul anului să integreze și fabricile de furaje. Acțiunile Agroland Business System și Agroland Agribusiness sunt listate pe piața AeRO a Bursei de Valori București începând din 2021, sub simbolul AG și respectiv AAB.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024. De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions.  

În România, Golin face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai mari grupuri de marketing și comunicare. Golin beneficiază de o experiență vastă acumulată încă din 1993. Cu peste 150 de specialiști, grupul este structurat în cinci divizii – PR (Golin), Creație (MullenLowe), Media (Initiative), Pharma (Medic One) și Data (Path) – fiecare contribuind la dezvoltarea unor campanii de succes pentru branduri locale și internaționale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related