Agenția de comunicare GMP&U a câștigat în urma unui pitch contul Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România. Împreună, vor aduce o nouă dimensiune comunicării CSR și ESG, transformându-le în proiecte creative, cu rezultate pe termen lung.
Colaborarea vine cu o promisiune clară: să aducă o abordare proaspătă, autentică și plină de impact în comunicarea unuia dintre cei mai dinamici jucători de pe piața de retail și food service, lăsând astfel o amprentă reală în comunități.
„Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor. Dincolo de a informa, ne dorim să lăsăm o amprentă în comunitățile pe care le servesc brandurile grupului. Prin fiecare proiect la care vom contribui, ne propunem să transformăm ideile în acțiuni, iar rezultatele, în schimbări durabile pentru oameni”, a declarat Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.
În această colaborare, GMP&U se va concentra pe dezvoltarea și implementarea strategiei anuale de CSR și va aduce noi concepte cu sens pentru evenimentele și campaniile grupului, printr-o combinație unică de creativitate și strategie.
Cu un portofoliu impresionant de proiecte de succes în spate, agenția GMP&U este pregătită să sprijine Sphera Franchise Group în atingerea obiectivelor lor strategice. Împreună, cele două companii se angajează să scrie un nou capitol în povestea comunicării de brand, unul care să inspire, să conecteze și să lase o amprentă durabilă.
„Pentru noi, comunicarea nu este doar despre a transmite mesaje, ci despre a construi încredere și a reflecta principiile care ne ghidează. ESG este un pilon important al modelului nostru de business, iar responsabilitatea socială este partea cu cel mai vizibil impact în comunitate. De aceea, noua colaborare cu o echipă creativă și cu o înțelegere solidă a impactului social în comunicare vine ca un pas firesc. Suntem încrezători că această colaborare va aduce campanii relevante, autentice și cu adevărat valoroase pentru comunitățile cărora ne adresăm”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
Echipa GMP&U care se va implica în proiectele noului partener este formată din: Adeline Spânu – Account Manager, Anca Neațu – PR Director, Miruna Lupu – PR Executive, Ioana Costinescu – Social Media Specialist, Alex Dascălu – Creative Director & Head of Art, Laur Răboj – Co-Creative Director & Head of Copy și Vlad Groșescu – Senior Art Director.
GMP&U, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România. De-a lungul timpului, activitatea agenției a fost recunoscută local și internațional la competiții precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.
Începând cu anul 2023, în urma unui proces amplu de rebranding, agenția a devenit an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la probleme complexe de business. Cu o echipă de 50 de angajați, noua agenție are o componentă strategică și creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate: Consultanță & PR, Campanii integrate, Employer Branding, Digital & social media, Evenimente.
Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell în România, KFC în Republica Moldova, precum și KFC și Cioccolatitaliani în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 175 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată la Bursa de Valori București din 2017 sub simbolul SFG, fiind singura companie HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în indicii FTSE Global Micro Cap și MSCI Frontier Markets.
























