Articole care fac referire la Creative Partner
eMAG Black Friday 2025: „Pregătește-te să vrei mai mult” – campania care a făcut din dorință o strategie și din shopping un fenomen cultural
Dincolo de tabuurile înșelăciunilor online cu Bitdefender. Cum putem câștiga războiul psihologic din mediul digital
Caravana SKIL Power Tour, acum în plină desfășurare: o experiență de brand unică pentru piața din România, parte a unei inițiative europene de anvergură
“Tomi - Gustul Bombă” în Luerzer Best 200 Photographers 25/26 și finalistă la Cresta Awards (Film Craft)
Eugen Suman: Aș zice că mă încadrez la școala imaginară de publicitate care încă mai crede în om și nu-l subestimează
Colaborarea dintre SUGUS și INVENTIVE+ a dus la o nouă campanie de succes: „Mesteci și faci față distracției cu GUS x Mitzuu” care a comunicat catre copii si adolescenti noua reteta cu suc de fructe adaugat
Codin Caradimu: Suntem safe, folosirea inteligenței artificiale în industria noastră e la fel de etică precum publicitatea în sine
„Dacă locul ei nu e în ramă, nu trimite poza mai departe”, o campanie semnată de Rogalski Damaschin pentru Salvați Copiii
[Parenting creativ] Mihai Coliban: Nu credeam ca voi fi genul care sa zica, pe cat de des, pe-atat de hotarat, ca, da, sa devii parinte iti schimba complet viata. Ce ai avut inainte nu mai exista si gata. Esti tu versiunea 2.0.
Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii. 51 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2025
Constanța Logo Challenge | Mihai Coliban: Orasul e o chestie vie si in continua schimbare, cu un trecut greu si un viitor care nu exista inca, are nevoie de un logo de o fluiditate conceptuala extrema
Radu Olteanu: Nu cred că trebuie idealizată creativitatea, ci trebuie stabilit mai degrabă cărui scop îi este subordonată creativitatea
Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
„Nu sunt Papă-Lapte” – O campanie de curaj și conștientizare, semnată de Jam Session Agency pentru Naturli'
LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață
Mini-concertele din biblioteca CAP. "Încercăm să creăm un spațiu confortabil în care artistul să își dea frâu liber imaginației și să ne arate o versiune mai fragilă a sa"
[Etică & Tabu] Codin Caradimu: Granițele sexismului, misoginismului sau misandriei se întrepătrund în epoca părerismului din spatele avatarului, tremurând ca niște piftii incerte
Andreea Gavrilă devine Creative Partner în agenția New Moon, în urma reorganizării strategice a echipei de creație









































