
Articole care fac referire la Cristina Hanganu


Sustenabilitate, responsabilitate socială și implicare în contextul pandemiei - teme de dezbatere la conferința online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing

Pe 26 noiembrie 2020, discutăm despre responsabilitate, sustenabilitate și implicare, în cadrul conferinței online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare

The Institute si Lidl Romania lanseaza platforma ASAP, un program de responsabilizare cu privire la poluarea cu plastic

Categoria Proiecte pentru Tineret a înregistrat cele mai multe înscrieri în competiția Gala Societății Civile 2020 - Timiș, Cluj și Brașov sunt județele fruntașe la înscrierile din afara Bucureștiului

Ziua Mondială a Mediului, sărbătorită la Craiova prin montarea pe râul Jiu a unei bariere plutitoare pentru colectarea deșeurilor

Împreună cu clienții săi, Lidl contribuie la reducerea riscului de abandon școlar și investește 800.000 lei în programul derulat de UNICEF

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena

Lidl și UNICEF susțin copiii din comunitățile vulnerabile să își continue studiile la liceu sau școli profesionale

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Lidl și Poliția Română dau „Verde la educație pentru circulație”, la cea de-a șaptea ediție a evenimentului național pentru siguranța în trafic a copiilor

În prag de an școlar, peste 100 de profesori și 3000 de copii din programul Teach for Romania vor fi susținuți de Lidl și clienții retailerului cu 1.300.000 de lei

#RomaniaAreSangeDeRocker: o demonstrație cu ecou prin care "donarea de sânge devine un subiect firesc, poate chiar cool"

Impresii de la European Communication Summit 2019. "In zilele noastre, rolul companiilor in societate este unul fara precedent"

Ana-Maria Diceanu (Global Women in PR Romania): Nu ar trebui sa ne rezumam doar la intalniri la premiile de PR, evenimente si, din cand in cand, la pitch-uri

Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii vulnerabili printr-o nouă campanie derulată în parteneriat cu UNICEF în România

Lidl și Poliția Română organizează a șasea ediție a campaniei naționale pentru siguranță copiilor: Verde la educație pentru circulație

Seara YP dedicată Marketingului de Festival se întoarce cu ediţia 2018. Campaniile celor mai mari festivaluri din țară, dezbătute la eveniment

Profil de festival: Lidl și Golin au creat frame-uri #royal pentru pozele de pe Facebook ale fanilor Electric Castle

Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore
