The Institute si Lidl Romania lanseaza platforma ASAP, un program de responsabilizare cu privire la poluarea cu plastic

The Institute si Lidl Romania lanseaza platforma ASAP, un program de responsabilizare cu privire la poluarea cu plastic

#asapromania #ASAP #inroleazateASAP #revolutiaASAP #informeazateASAP #schimbamlumea #REsetPlastic

The Institute si Lidl Romania au creat platforma ASAP, un program de responsabilitate sociala care urmareste sa genereze schimbare in comportamentul adolescentilor fata de plastic, de la utilizare la colectarea selectiva si reciclare. Proiectul se lanseaza printr-o piesa-manifest cu acelasi nume, semnata Deliric (Toto Eremia) featuring Vlad Flueraru.

Foto: Nikita Dembinski

Cei doi artisti s-au alaturat initiativei din dorinta de a transmite un mesaj urgent si puternic cu privire la importanta protejarii mediului prin colectarea selectiva si reducerea utilizarii plasticului. Apreciat pentru sinceritate si transparenta, Deliric este renumit pentru muzica sa, ca parte din trupa hip-hop CTC si datorita colaborarilor cu artistul de muzica electronica Silent Strike. Vlad Flueraru si-a inceput parcursul in hip-hop in 2012, avand o pasiune pentru versificatie inca din liceu.

Foto: Nikita Dembinski

"Drama oricarui poet este ca poate lupta pentru crezurile lui doar prin puterea cuvintelor. Ma bucur ca prin platforma ASAP am posibilitatea sa vad in sfarsit ideile materializate. E timpul sa ne unim fortele si sa luptam pentru binele Planetei", a declarat Deliric. 

Foto: Nikita Dembinski

ASAP inseamna Armata Selectarii Atente a Plasticului si are ca obiectiv mobilizarea tinerei generatii sa ofere un exemplu pozitiv prin propriul comportament. Arma cea mai buna cand lupti pentru schimbare sunt propriile actiuni, iar prin continutul si activitatile propuse de platforma ASAP, tinerii sunt determinati sa constientizeze ca este in puterea lor sa cumpere mai putin plastic, sa il refoloseasca pe cel deja achizitionat si sa il colecteze corect pe cel care nu mai poate fi folosit.

Scopul final al proiectului este crearea unei comunitati care actioneaza in privinta utilizarii responsabile si a colectarii selective a plasticului, actiuni pozitive care influenteaza mai apoi comportamentul intregii societati. Totodata, proiectul demonstreaza usurinta cu care pot fi luate zilnic decizii responsabile legate de plastic, cu un impact major si de durata asupra prezervarii mediului inconjurator. 

 

„Traim intr-o lume in care plasticul are, inca, un rol foarte important – ganditi-va doar la cate obiecte din jurul nostru au in componenta plastic, de la recipientele pentru produse de uz casnic, pana la telefonul mobil si cardul bancar. Problemele apar atunci cand aceste obiecte isi incheie ciclul de viata, iar foarte multe dintre ele ajung in natura, afectand flora si fauna si deteriorand calitatea apei. Pentru ca noi credem ca educatia trebuie sa stea la baza oricarui efort de schimbare pe termen lung, ne bucuram sa lansam alaturi de The Institute platforma ASAP, prin care ne propunem sa crestem generatii responsabile fata de mediul inconjurator, care sa devina ambasadori ai luptei impotriva poluarii cu plastic,” a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR la Lidl Romania.

 

ASAP prezinta tematica plasticului intr-o maniera cu totul noua, actuala, cum nu a mai fost abordata pana acum in Romania.  

In prima etapa a programului, tinerii se vor familiariza cu intregul spectru de informatii ce tin de plastic: istorie, legislatie, cum afecteaza acest material mediul inconjurator, dar si sanatatea noastra, cele mai comune mituri legate de plastic, colectarea si reciclarea acestuia, dar si sfaturi utile si usor de pus in practica, ce ajuta la utilizarea unei cantitati reduse de plastic in viata de zi cu zi.

Periodic, platforma va oferi continut nou si interactiv care prezinta intr-un mod accesibil si distractiv problematica plasticului: animatii, numere de stand-up, piese de rap si trap, dar si interpretari ale problematicii plasticului expuse de creatorii de continut pe care adolescentii ii urmaresc.

Foto: Nikita Dembinski

Etapa a doua a programului ASAP propune o serie de actiuni alaturi de artistii si comunitatile preferate ale tinerei generatii care sa sedimenteze comportamentele pozitive de colectare.

Pentru a se alatura miscarii ASAP, tinerii sunt incurajati sa se inroleze in platforma.

Foto: Nikita Dembinski

Continutul programului ASAP va fi lansat treptat, cei care au aderat la miscare avand acces in premiera la actiunile si beneficiile propuse prin platforma.

ASAP este un program sustinut de Lidl Romania, ce contribuie la obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, din care retailerul face parte. Strategia REset Plastic cuprinde cinci zone de actiune – de la evitarea folosirii plasticului in ambalaje si regandirea design-ului acestora, la reciclare si actiuni de ecologizare, pana la inovare si educare in domeniu.

Concept comunicare si identitate brand: Gavrila & Asociatii
Agentie media digitala: Thinkdigital Internet & Advertising
Parteneri digitali: Rusu+Bortun Cyber Growers
Parteneri media: Kiss FM, Rock FM, Radio Romania Cultural, Glamour, National Geographic
Partener de monitorizare: MediaTrust Romania

Piesa ASAP:
Versuri: Deliric, Vlad Flueraru
Muzica: Phane
Mix/master: Benzen@Cutover Studio

Videoclip ASAP:
Regizor: Hypno
DOP: ATE/Alexandru Dorobantu
Casa de productie: 2029

FOTO credits: Nikita Dembinski

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related