Articole care fac referire la Cristina Moraru
O echipă de artiști, teoreticieni, antropologi și biologi a început cercetarea la Marea Neagră, pentru realizarea unui Muzeu al Litoralului Românesc
Ringier România câștigă locul 2 la INMA Global Media Awards pentru cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare cu campania Dove „Frumusețe fără filtre”
Raluca Oancea și eART35: Suntem oameni experimentați în meandrele educației și culturii din România. Prin urmare visăm cu precauție
Ringier România înregistrează o îmbunătățire de peste 50% a imaginii brandului Dove prin „Frumusețe fără filtre”, prima campanie măsurată prin Brand Lift în România
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015







![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015] Formarea unei comunitati in jurul unui brand corporate](https://media.iqads.ro/2015/05/panel2-cover-410.jpg)











