Ringier România  înregistrează o îmbunătățire de peste 50% a imaginii brandului Dove prin „Frumusețe fără filtre”, prima campanie măsurată prin Brand Lift în România

Ringier România  înregistrează o îmbunătățire de peste 50% a imaginii brandului Dove prin „Frumusețe fără filtre”, prima campanie măsurată prin Brand Lift în România

Ringier România marchează o premieră pe piața locală de advertising și aduce, în același timp, o îmbunătățire de peste 50% a imaginii de brand a Dove prin „Frumusețe fără filtre”, o campanie de native advertising creată de Ringier România pe site-urile locale cu target feminin, din portofoliu. Este prima campanie locală pentru care s-a folosit tehnologia Brand Lift, un instrument care măsoară percepția brandului de către public. Rezultatele obținute prin campania de conținut sunt o dovadă în plus asupra rolului important pe care îl are conținutul de calitate pentru audiență.

Campania „Frumusețe fără filtre” a avut drept obiectiv să atingă audiențe specifice pentru brandul Dove – adolescenți, părinți, profesori etc. – și să genereze o conversație despre efectul pe care îl au rețelele de socializare asupra încrederii de sine a tinerilor, în special a tinerelor fete. Prin trei video-interviuri cu trei tinere Gen Z – Luiza Niculușcă, ilustratoare, Mara Oprea, regizoare, și Andreea Potra, președinta Girl Up România – publicul află experiențele acestora cu efectele negative ale social media și ce soluții au pentru standardele nerealiste de frumusețe din media. O discuție cu Melania Medeleanu, activistă pentru drepturile omului, completează perspectivele despre efectele pe care astfel de standarde le au asupra femeilor.

Prin Brand Lift, Ringier România asigură atingerea obiectivelor dorite de clienți prin introducerea unei componente calitative de măsurare a proiectelor speciale pe care le derulează de mai mult de cinci ani prin intermediul agenției de digital in-house. La crearea campaniei de conținut nativ „Frumusețe fără filtre”, Ringier România a avut și sprijinul agenției MindShare Romania .

Tehnologia pe care se bazează instrumentul Brand Lift măsoară intenția publicului de a cumpăra un produs sau serviciu la care a fost expus în urma campaniei publicitare, dincolo de cifre cantitative precum click-uri sau număr de afișări. Prin intermediul scripturilor care rulează pe site-uri, Brand Lift re-targetează utilizatorii expuși la campanie cu un chestionar prin care masoară patru indicatori de bază pentru brand. Pentru campaniile de conținut native, cum e cazul campaniei „Frumusețe fără filtre”, indicatorii măsurați sunt: awareness, opinion, positive attitude și preference. Astfel, comparativ cu metodele clasice de studiu al impactului campaniilor, Brand Lift face un pas înainte și corelează date pentru a oferi o interpretare exactă, calitativă, a rezultatelor obținute.

Datele obținute în urma campaniei de conținut „Frumusețe fără filtre” arată rezultate excelente și un brand lift total de +50% pe toți cei patru indicatori măsurați pentru utilizatorii expusi comunicarii native (awareness, opinion, positive attitude și preference). În mediul online campania a generat aproape 1.8 milioane de vizualizări pentru campania de display și 350.000 de vizualizări ale materialelor video propriu-zise, cu un reach de aproape 290.000 de utilizatori pe Facebook.

Cifrele arată cât de importantă este calitatea conținutului pentru publicul expus la mesaje publicitare și fac, astfel, interpretarea calitativă a rezultatelor campaniei un element cheie pentru asigurarea eficienței mesajelor publicitare. Astfel, Brand Lift (by Ringier) este un instrument care permite crearea unor audiențe cu afinitate pozitivă față de brand, audiențe cu care brandul construiește legături autentice, profunde și pline de sens care vor duce, în final, la maximizarea rezultatelor legate de fidelizare.

Importanța poveștilor unice pe care campania de conținut Dove – „Frumusețe fără filtre” le-a scos în față a fost recunoscută și premierea proiectului in competiții locale de profil – ca Webstock Awards 2021, sau prin prin nominalizăre Internetics 2021.

Serviciul Brand Lift este disponibil la cerere pentru campaniile de publicitate derulate în site-urile publisher-ului Ringier România, cât și cele din regia de vânzări. Informații suplimentare și cereri de ofertă, la reprezentanții de vânzări Ringier.

Echipele implicate în realizarea campaniei Dove – „Frumusețe fără filtre”:

Andrei Ursuleanu – Sales Director, Ringier
Laura Merdescu – Sales, Ringier
Mirela Petre – Creative Director, Ringier
Cătălin Ciobanu – Art Director, Ringier
Victoria Drăgan – Research Director, Ringier
Alex Manescu – Data & Programmatic, Ringier
Elisabeta Sava – Digital Account, Ringier
Bogdan Pîrlea – Video Editor, Ringier

Cristina Moraru – Skin Cleansing & Hair Care Category Manager, Unilever
Maria Dumitrescu – Senior Brand Manager Dove, Unilever
Andreea Dicu – Brand Manager Dove, Unilever
Anca Sangeorzan-Branzea – Digital Category Manager BPC, Unilever

Amalia Necula – Senior Digital Planner, Mindshare Romania

Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related