#AdevărulDespreMasculinitate – noua campanie de Masterbrand lansată de Dove Men+Care și Kubis

#AdevărulDespreMasculinitate – noua campanie de Masterbrand lansată de Dove Men+Care și Kubis

Bărbații adevărați nu plâng, nu poartă roz și în niciun caz nu-și pun problema despre cât de hidratată le e propria piele... Pentru mult timp, regulile masculinității au fost pe cât de restrictive pe atât de dure cu reprezentații sexului tare. Așa că Dove Men+Care și Kubis s-au gândit să aducă un refresh în discuția despre ce le este permis bărbaților din ziua de azi să facă sau nu, din punct de vedere al stereotipurilor. 

 

“Când vorbim despre îngrijire, ne gândim instinctiv la femei. Pentru zona masculină, îngrijirea este un subiect încă pretențios, când, de fapt, nu ar trebui să fie așa. Este absolut normal ca hidratarea pielii, senzația de prospețime sau îngrijirea părului să fie în agenda oricărui bărbat modern. Tocmai de aceea, cu produsele Dove Men+Care și campania #AdevarulDespreMasculinitate vrem să aducem împreună conștientizarea și normalizarea îngrijirii atunci când vorbim despre bărbați. Iar un tool foarte eficient atunci când vine vorba de educare este umorul.”, Carina Toma, Group Creative Director, Kubis.

 

Mai este un bărbat care are grijă de el, la fel de bărbat? Asta e întrebarea! Și în timp ce părerile par a fi împărțite, Dove Men+Care, brandul de produse de igienă și îngrijire dedicate 100% bărbaților s-a gândit să aducă o nouă perspectivă asupra lucrurilor.

 

“Ne dorim ca prin intermediul campaniei #AdevăruldespreMasculinitate să aducem Dove Men+Care mai aproape de bărbatul român și ne-am propus să facem acest lucru apelând la umor, dar și la pragmatism, pentru că știm că bărbații caută soluții simple și la îndemană. Am gândit această campanie împreună cu partenerii de la Kubis, pentru a aduce și perspectiva locală în cadrul campaniei globale, iar principalele obiective pe care le avem sunt creșterea notorietății brandului & comunicarea beneficiilor produselor noastre. Dove Men+Care este singurul brand din această categorie care oferă barbaților nu doar componenta senzorială / parfumistică, ci și îngrijirea superioară a pielii specifică produselor Dove.”, Cristina Moraru, Marketing Category Manager Skin Cleansing, Hair and Skin care South Central Europe, Unilever.

 

“Nu deseori se întâmplă să primești într-un pitch un brief atât de ambițios, prin care să ai oportunitatea să construiești local un proiect al cărui posibil outcome, pe lângă cele cantitative, să fie schimbarea unui mindset. Ne bucurăm astfel că, once again, am reușit în Kubis să livrăm o strategie de comunicare relevantă și să transformăm ideea din .ppt în content creativ de calitate. Mulțumim partenerilor de la Unilever pentru încredere, dar și pentru inputul valoros, căci cele mai de succes campanii au la bază un spirit colaborativ între client și agenție.”, Ada Gheorghiu, Group Account Director, Kubis.

 

Alegând o serie de insight-uri masculine, Dove Men+Care și Kubis au rescris câteva din regulile bărbatului modern și le-au transpus într-o campanie locală de Masterbrand, respectiv în seria de clipuri video, #AdevărulDespreMasculinitate. Iar pentru că orice temă e mai ușor de „înghițit“ cu un strop de umor, s-a dezbrăcat de inhibiții și a îmbrăcat costumul de gentleman, comediantul Alexandru Minculescu.  

 

Înlocuind scena cu cabina și microfonul cu para dușului, Mincu a găsit echilibrul dintre masculinitate și o piele hidratată / eficiență și un aspect impecabil, și ne povestește despre importanța îngrijirii bărbaților, într-un mod relaxat și comic.

 

Curând veți putea urmări seria completă pe canalul de YouTube Dove Men+Care.

 

Echipă Kubis
Carina Toma – Group Creative Director
Dragoș Aliciu – Senior Copywriter
Alina Răduț – Senior Art Director
Ada Gheorghiu – Group Account Director
Cezara Bâță – Senior Account Manager
Sebastian Luba – Head of Social Media
Mădălina Ioan & Maria Popovici – Social Media Manager
Bianca Mănescu – Head of Strategy

Echipă Dove Men+Care
Cristina Moraru – Marketing Category Manager Skin Cleansing, Hair and Skin care South Central Europe, Unilever
Mădălina Furceanu – Marketing Lead SCE, Unilever
Cristina Brîndușoiu – Marketing Category Manager Deodorants, Baby Care & Gifting South Central Europe, Unilever
Anca Sângeorzan-Brânzea – Digital Category Manager BPC, Unilever

Echipă Producție
Ionuț Avădanei – Producer, Kubis
iRonic Distors – Regizor
Marius Beșu – DOP
Marian Ciungu – Video Editor, Kubis

KUBIS este o agenție de comunicare integrată, cu suflet de digital, pusă în fiecare zi în mișcare de peste 70 de creative geeks. 

Cu o experiență extinsă pe aproape toate verticalele de business, B2C și B2B, KUBIS are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Vodafone, Philip Morris, Unilever, LIDL, NN Asigurări, Unicredit Bank, Philips, Betano, Dr.Max, Saeco, precum și cu ONG-uri prestigioase ca Salvați Copiii și WWF Romania. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related