O campanie cu si despre „pete romanesti”, semnata de Kubis si DERO

O campanie cu si despre „pete romanesti”, semnata de Kubis si DERO

Daca v-ati intrebat vreodata cum crede un britanic ca arata o pata de sarmale sau ce ar zice un italian despre o pata de ciorba de burta, acum aveti ocazia sa aflati raspunsul. Pentru ca DERO si Kubis Interactive au lansat campania online „Pete romanesti”, printr-un video care testeaza reactiile strainilor pusi fata in fata pentru prima oara cu acest gen de pete. 

Peter (din Marea Britanie), Vincenzo (din Italia) si Isabel (din Portugalia) sunt musafirii de peste hotare care au avut parte de o initiere rapida in tainele petelor „made in Romania”.

 

Campania s-a nascut in momentul in care DERO a fost numit Marca romaneasca numarul 1 in 2015 de catre revista Biz. Era, evident, un prilej de mandrie pentru client si pentru agentie, dar si un moment perfect de comunicare a relatiei de incredere dintre DERO si publicul romanesc. Dar cum vorbesti despre mandria nationala intr-un domeniu asa de functional ca si cel al petelor?

Pentru echipa de creatie de la Kubis Interactive, raspunsul a fost unul natural: DERO e marca romaneasca numarul 1 pentru ca se pricepe la pete romanesti ca nimeni altul.

 

"Ne-am dat seama ca avem in fata un teritoriu de comunicare foarte firesc pentru brand, si anume cel de expertiza in domeniul „petelor romanesti”. Pentru ca DERO e „de-al nostru” la fel de mult ca si petele de sarmale, ciorba de burta sau zacusca, atat de des intalnite pe meleagurile (si hainele) romanesti, dar un mister pentru britanici, italieni sau alte popoare. Si ce alt brand de detergent poate sa vorbeasca mai natural despre asta decat DERO, marca romaneasca numarul 1?".
Alexandra Horvath (Senior Copywriter, Kubis Interactive)

 

"DERO este marca de detergenti cu cea mai lunga durata de viata pe piata din Romania, fiind de peste 50 de ani alaturi de consumatori. Mai mult, DERO este o marca emblematica pentru romani. Nu stiu cata lume stie faptul ca numele de DERO s-a nascut dintr-un acronim - DEtergenti ROmania.
Castigarea titlului de Marca romaneasca numarul 1 ne-a adus o mare bucurie, insa si o mare responsabilitate: aceea de a dezvolta produse si campanii prin care sa fim aproape de romani si sa le demonstram ca DERO este cea mai buna alegere pentru ei."
Cristina Moraru (Junior Brand Manager Fabric Cleaning)

 

Campania va continua printr-o serie de executii online pe aceeasi directie, despre care vom afla mai multe detalii in saptamanile urmatoare.

Cu acest proiect, Kubis isi urmeaza directia strategica de video content producer pentru clientii din portofoliu, cu ajutorul departamentului de AV dedicat - un punct de diferentiere pe piata locala de digital.

 

Echipele care au contribuit la campanie sunt:

Din partea Kubis Interactive:
Eugen Suman (Creative Director)
Alexandra Horvath (Senior Copywriter)
Cosmin Nicola (Art Director)
Talida Cristea (Group Account Director)
Alina Ivan (Senior Account Manager)
Luana Roth (Head of Social Media)
Timeea Teodorescu (Social Media Specialist)
Florin Ivan (A/V Producer)
Valentin – Narcis Sturzu (Regie)
Ionut Avadanei (DOP)

Din partea Unilever:
Cristina Moraru (Junior Brand Manager Fabric Cleaning)
Irina Ionescu (Brand Executive DERO)

Din partea Mindshare:
Lavinia Goia (Account Manager, Client Leadership)
Andreea Radu (Digital Connections Director)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related