
Articole care fac referire la Digital Marketing Specialist


Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”
![[Start în creație] Tatiana Arcan: Inspirația mea nu stă la domiciliu, e afară, aproape de natură și oameni](https://media.iqads.ro/2020/09/75453450-191782871984221-8799773152050675712-n-cover-410.jpg)
[Start în creație] Tatiana Arcan: Inspirația mea nu stă la domiciliu, e afară, aproape de natură și oameni

#MythWashers, și miturile despre mașinile de spălat vase dispar. Campanie online educativă semnată de Beko, FCB Bucharest și Bright Agency

FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP

Carrefour România și Mind Treat Studios stabilesc recordul pentru cea mai mare interacțiune mobile LIVE din România

Campania digitală aniversară dezvoltată de Carrefour România și Mind Treat Studios depășește 1.000.000 de sesiuni de joc în primele 3 săptamani de campanie

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, McCann PR & McCann Bucharest premiați cu SILVER la Cannes Lions 2019

Noua colecție exclusivă Grundig Massimo Bottura, în premieră la ELLE DECORATION Romanian Design Awards

Internet vs. Rezidențiat – REGINA MARIA a testat Internetul ca pe un doctor, într-un efort de conștientizare a riscurilor autodiagnosticării online

Grundig, partener oficial al celui mai recent hub de design din România, Andreea Mureșan Studio în Covaci 8

Grundig a creat primul ghid video destinat designului interior, alături de Corvin Cristian și Ileana Răducanu

Suntem în țara în care nu mai merge și-așa. "Bine nu e suficient", o campanie cu traiectorie socială de la Regina Maria și CAP

MedLife dă startul celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor în campania de CSR „Facem România verde”

Bright Agency si Beko lanseaza un nou concept de landing page de produs pentru gama Premium Laundry Range

MedLife plantează promisiunea unui viitor mai verde pentru copii, în campania de CSR „Facem România verde”

De la "before" la "after" în timp real. Mirela Podea (Skin Media): Această campanie a fost un pariu cu un grad mare de neprevăzut
