Articole care fac referire la Digital Marketing Specialist
Cozonac Boromir. Așa cum îl făcea bunica, gustat și aprobat de nepoții pofticioși, în cea mai nouă campanie semnată Propaganda
difrnt. lansează „Spotlight” - pachete video specializate pentru branduri care vor să iasă în evidență
The Social Nest semnează campania de comunicare pentru lansarea celui mai nou produs Apa Bucovina – Bucovina BEBE
„Ora Lipsă”, documentarul realizat de site-ul Totul despre Mame pentru Philips Avent, premiat cu GOLD si SILVER la Webstock Awards 2024
Aronia Charlottenburg, împreună cu Agenția Limitless, câștigă Premiul Pentru Excelență în E-Commerce în cadrul Competiției Naționale GPeC 2024
Platforma de comunicare „Vis de antreprenor”. Cum a transformat METRO o idee în povestea unor generații de antreprenori
Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”
Cum să construiești o prezență online puternică în retail: Canopy & IULIUS aniversează 1 an de colaborare
Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Publicis, Digitas și Publicis Relations lansează MUSIC TO MY BRAIN – melodia care ne pregătește să nu mai simțim frică la RMN
METRO România a lansat platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", un “microfon” pentru vocea colectivă a antreprenorilor independenți din România
Noua campanie Beko „SaveWater – Schimbarea începe cu fiecare picătură de apă”, un proiect 360° dedicat educației pentru sustenabilitate
Sănătatea abordată 360 de grade - Cum a adus MedLife starea de bine la cele mai îndrăgite festivaluri de muzică ale verii, alături de Godmother
Andreea Eremia, MTH Digital: Optimizarea campaniilor de Google Ads - TOP 10 sfaturi HOT pentru vara 2023
Beko lansează o campanie axată pe sinergia sustenabilitate-performanță a noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%
Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”
Puneți oamenii pe primul loc, în fiecare zi, iar ei vor performa pe termen lung. Exploratist realizează o campanie Employer Branding 360 de grade pentru centrul financiar local al unei companii globale – SNC-Lavalin
MedLife semnează Galeria Poveștilor care Vindecă, prima activare de brand din România implementată cu programul de inteligență artificială Midjourney
Domeniul instalațiilor îmbracă haine cool: FERRO și Cognition au demarat colaborarea cu lansarea noii game de robineți F-Power și a Clubului de loialitate MEȘTERRO
Publicis si Digitas Romania lanseaza pentru Storia.ro T.R.A.I. Index, indicele de masurare a bunastarii la oras
Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine
Analiză 2Performant: Black Friday nu mai este o zi, ci o lună. Cum se pregătesc magazinele online pentru cel mai așteptat eveniment de vânzări al anului
Cauți cel mai important trend în digital marketing? Tinerii. Champaigns a lansat provocarea tinerilor creatori de conținut
[Case study] Uită de grija plății facturilor. Descarcă aplicația PayPoint dezvoltată de Zitec și plătește simplu și rapid
Arctic aduce în prim plan gama de încorporabile ce îmbină tehnologia cu designul contemporan, prin campania „Descoperă universul colecțiilor Arctic”
Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman























![[Start în creație] Tatiana Arcan: Inspirația mea nu stă la domiciliu, e afară, aproape de natură și oameni](https://media.iqads.ro/2020/09/75453450-191782871984221-8799773152050675712-n-cover-410.jpg)










