
Articole care fac referire la Director de Comunicare


Următorii 7 ani sunt decisivi pentru a limita încălzirea globală la 1.5°C. De ce și cum poate contribui România la acest efort

Pentru cele peste 15.000 de PET-uri și doze de aluminiu colectate de participanții la Electric Castle, Lidl România donează 200.000 de lei pentru renovarea castelului Bánffy din Bonțida

Primul camion electric din România marca Scania va face parte din flota Blue River și va livra produse pentru Lidl România

55 de specialiști formează juriul Galei Societății Civile în 2022. Înscrierile în competiție au fost prelungite până pe 26 mai

Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români

Noi forme de colaborare creativă Next. Ioana Căbuz: ”Am deschis granițele și am început să lucrăm cu specialiști externi, completându-ne reciproc know how-ul”
![[Fapte pentru un viitor mai bun] Alina Kasprovschi: Cea mai grea parte este să le vorbești oamenilor despre o criză așa mare cum este un cutremur, dintr-o perspectivă orientată spre soluții și nu fatalistă](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage-22-cover-410.jpg)
[Fapte pentru un viitor mai bun] Alina Kasprovschi: Cea mai grea parte este să le vorbești oamenilor despre o criză așa mare cum este un cutremur, dintr-o perspectivă orientată spre soluții și nu fatalistă

Ramona Dumitru: Bucureștenii i-au văzut pe colegii noștri de la Apa Nova în prima linie, zi și noapte. I-au văzut așa cum și noi îi vedem de mai bine de 20 de ani, ca pe niște eroi care pun orașul în mișcare

Cristina Hanganu: Am văzut societatea civilă crescând nu doar în marile centre urbane, ci și în micul urban, și acesta este un semn bun pentru noi toți

Asociația OvidiuRo lansează România de Poveste, un proiect educațional naționalist, destinat preșcolarilor și profesorilor lor

„Eroii Orașului”, ultima campanie semnată de DDB România, Porter Novelli România și Tribal Worldwide pentru Apa Nova

Pe 26 noiembrie 2020, discutăm despre responsabilitate, sustenabilitate și implicare, în cadrul conferinței online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare

The Institute si Lidl Romania lanseaza platforma ASAP, un program de responsabilizare cu privire la poluarea cu plastic

IAA anunță câștigătorii Champion și Young Leader Compass Awards 2020. Adrian Pașita, premiat cu Young Leader Award pentru contribuțiile sale în comunitatea IAA YP și industria Marcom

Ziua Mondială a Mediului, sărbătorită la Craiova prin montarea pe râul Jiu a unei bariere plutitoare pentru colectarea deșeurilor

Împreună cu clienții săi, Lidl contribuie la reducerea riscului de abandon școlar și investește 800.000 lei în programul derulat de UNICEF

Lidl și UNICEF susțin copiii din comunitățile vulnerabile să își continue studiile la liceu sau școli profesionale

BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT

Lidl și Poliția Română dau „Verde la educație pentru circulație”, la cea de-a șaptea ediție a evenimentului național pentru siguranța în trafic a copiilor

În prag de an școlar, peste 100 de profesori și 3000 de copii din programul Teach for Romania vor fi susținuți de Lidl și clienții retailerului cu 1.300.000 de lei

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și BRD-Groupe Société Générale lansează proiectul “MyAntipa”

Și deșeurile au un final fericit. Ramona Dumitru (Apa Nova): Ne dorim să deschidem dialogul pe subiectul deșeurilor aruncate incorect într-un mod care intrigă

Impresii de la European Communication Summit 2019. "In zilele noastre, rolul companiilor in societate este unul fara precedent"

Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii vulnerabili printr-o nouă campanie derulată în parteneriat cu UNICEF în România

Kelly Freeman, expert britanic în comunicare: „Eșecul unui eveniment este întotdeauna pus pe seama organizatorilor"

Lidl și Poliția Română organizează a șasea ediție a campaniei naționale pentru siguranță copiilor: Verde la educație pentru circulație
