
Articole care fac referire la Head of Brand


La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Charlie Hiscocks: Am început să lucrez în industrie în anii 1980, când eficiența nu era în toate cazurile cuvântul cheie, ci obținerea succesului

Charlie Hiscocks: The array of media and techniques has grown dramatically and the role that advertising has at the center of popular culture has become more fragmented

Jeannette Liendo, Senior Vicepresident Integrated Marketing and Communications în cadrul Mastercard Europe, vine în premieră în România pentru a susține femeile în tehnologie

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Technology meets fashion: Samsung lansează Prêt-à Z Flip, prima colecție inspirată de Galaxy Z Flip 5G, în colaborare cu Fashion Days
![[Istorii de brand] Alexandra Pascu, Arctic: Update-urile de logo au reflectat momente-cheie declanșate de schimbările segmentelor-țintă](https://media.iqads.ro/2020/03/pjimage30-cover-410.jpg)
[Istorii de brand] Alexandra Pascu, Arctic: Update-urile de logo au reflectat momente-cheie declanșate de schimbările segmentelor-țintă

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Leo Burnett Bucharest și Telekom Romania au câștigat șapte premii la Festivalul internațional de creativitate Golden Drum 2019

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Împreună suntem echipa României. O campanie Saatchi&Saatchi + The Geeks pentru FORTUNA și Echipa Naționala de Fotbal
![[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm](https://media.iqads.ro/2019/01/andra-stegaru-orange-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm

„Ziua nesfârșită a lui Giraf”, proiectul online dezvoltat de ZIZIN și MullenLowe, a obținut 3 premii importante în cadrul festivalurilor naţionale de creativitate

Premiera pentru o competitie sportiva – Melodia oficiala a Maratonului Olteniei a fost inspirata de ritmul cardiac al sportivilor

Orange si Profero prezinta serialul #inContulMeu cu Sector 7. De ce sa fie complicat cand poate sa fie simplu?
![[Cu influencerii la client] Alina Damaschin (Rogalski Damaschin): TV-ul s-a mutat pe YouTube pentru o buna parte din noii consumatori](https://media.iqads.ro/2016/10/e-2122-njpg-cover-410.jpg)
[Cu influencerii la client] Alina Damaschin (Rogalski Damaschin): TV-ul s-a mutat pe YouTube pentru o buna parte din noii consumatori

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Mirela Bosoi (Orange) despre actiunile BTL si Summer Well: Anul acesta, zona Orange a fost creata pornind de la conceptul „connected experiences”

Andreea Nemens (GMP Group): Prin ideea „Brancusi e al meu”, am dat puterea fiecarui roman sa aleaga, sa constientizeze, sa isi asume si, cel mai important, sa se ralieze la o cauza
