
Articole care fac referire la Head of Brand


Topul național Tadaaazz: În 2022, un clujean a făcut cea mai scumpă comandă de pe Tazz din țară, în valoare de 4,138 de lei

Cum câștigă același brand din România două premii la Euro Effie: Tazz pune pe masă o viziune curajoasă și relevanță, Jam Session aduce garnitura de gândire laterală și entertainment

Cea de-a VI-a ediție a competiției studențești PR Arena, desfășurată sub egida EUPRERA, și-a anunțat câștigătorii

Tazz și The Social Incubator lansează Școala de Rideri, un program de integrare profesională dedicat tinerilor vulnerabili

Fortuna Rollercoaster. Cum vorbești cu cineva despre o experiență pe care nu a trăit-o niciodată? Printr-un carusel al emoțiilor sportive

Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea

#UnfollowHate. Ura în online atinge cote din ce în ce mai mari. Mesajul ING: nu vei afla niciodată cât de bun ești la ceva dacă te va împiedica ura

5 motive să nu ratezi Conferința Globală IAA #Creativity4Better 2021, pe 27-28 Octombrie 2021 (virtual)

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

UPGRADE 100 ți-a pregătit 6 ore intensive, în 18 februarie începând de la ora 8:30 AM: exclusiv despre produsele din ecosistemul Facebook

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Charlie Hiscocks: Am început să lucrez în industrie în anii 1980, când eficiența nu era în toate cazurile cuvântul cheie, ci obținerea succesului

Charlie Hiscocks: The array of media and techniques has grown dramatically and the role that advertising has at the center of popular culture has become more fragmented

Jeannette Liendo, Senior Vicepresident Integrated Marketing and Communications în cadrul Mastercard Europe, vine în premieră în România pentru a susține femeile în tehnologie

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Technology meets fashion: Samsung lansează Prêt-à Z Flip, prima colecție inspirată de Galaxy Z Flip 5G, în colaborare cu Fashion Days
![[Istorii de brand] Alexandra Pascu, Arctic: Update-urile de logo au reflectat momente-cheie declanșate de schimbările segmentelor-țintă](https://media.iqads.ro/2020/03/pjimage30-cover-410.jpg)
[Istorii de brand] Alexandra Pascu, Arctic: Update-urile de logo au reflectat momente-cheie declanșate de schimbările segmentelor-țintă

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Leo Burnett Bucharest și Telekom Romania au câștigat șapte premii la Festivalul internațional de creativitate Golden Drum 2019

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Împreună suntem echipa României. O campanie Saatchi&Saatchi + The Geeks pentru FORTUNA și Echipa Naționala de Fotbal
![[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm](https://media.iqads.ro/2019/01/andra-stegaru-orange-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm
