Articole care fac referire la Interbrand New York
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Interbrand New York
Allianz-Țiriac a activat planul de intervenție rapidă după explozia din Rahova: răspuns prompt și proactiv pentru sprijinirea clienților
Allianz-Țiriac: 7 români din 10 au ca prioritate protejarea sănătății lor și a familiei în următorul an, dar foarte puțini au o asigurare de sănătate în prezent
Allianz-Țiriac lansează „Filip și secretul de Dincolo”, o carte pentru copii care aduce în prim-plan protecția financiară și importanța educației despre asigurări
Autismul, drama invizibilă a României. Allianz-Țiriac investește 1 milion de euro în Campus Lumya, primul centru de servicii integrate pentru tinerii cu autism
Bilanț Allianz-Țiriac pentru inundațiile din nordul țării: cea mai mare despăgubire plătită depășește 900.000 de lei pentru o casă distrusă de viitură
Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
Allianz-Țiriac, alături de familiile afectate de inundațiile recente. Reacție rapidă și sprijin concret pentru acoperirea pagubelor: peste 170 de dosare de daună avizate în județele afectate
Allianz-Țiriac: Peste două treimi dintre românii plecați în străinătate nu au niciun fel de asigurare pentru bunurile lăsate în România
Allianz-Țiriac: Tinerii din Generația Z sunt cei mai optimiști privind viitorul lor financiar, deși peste 63% spun că nu reușesc să pună niciun ban deoparte și doar 16% cred că s-ar descurca în situația unor cheltuieli neprevăzute
Allianz-Țiriac, în topul angajatorilor din România. Compania primește certificarea Great Place To Work™ pentru a doua oară consecutiv
Allianz-Țiriac: Deși foarte obișnuiți cu achizițiile online, 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală
Performanțe record pentru Allianz-Țiriac în 2024: creștere de 20% pe segmentul asigurărilor de viață și sănătate și 1,6 miliarde de lei plătiți clienților de asigurări din România
Allianz-Țiriac a acoperit refacerea a 7.400 de locuințe protejate de o poliță facultativă My Home în 2024 prin despăgubiri de 44 de milioane de lei plătite proprietarilor
Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă în campania aniversară Allianz-Țiriac Asigurări
Allianz, brandul de asigurări numărul 1 în lume, are o nouă platformă de comunicare de brand - „Pregătiți pentru viață”
Wiron branding câștigă bronz la TRANSFORM AWARDS Europe, cea mai prestigioasă competiție internațională care premiază excelența în branding pentru proiectul INUNDAȚII.RO
Samsung Electronics își consolidează valoarea de brand cu locul 5 în clasamentul Interbrand’s Best Global Brands 2021
[Unde esti, brandingule?] Ciprian Dron (Unity): Mai nou, se fac pitchuri pe branding. Acest lucru este o risipa de resurse, atat din partea agentiilor participante, cat si din partea clientului
Flavia Anghel (Brandingmag): Exista alter-ego-uri ale brandingului. Ba este design, ba advertising, in functie de ceea ce doreste clientul
Elena Ivanescu: Industria asta ii vrea pe toti, atata timp cat au ceva remarcabil si relevant de oferit. In teorie. Practic, lucrurile stau altfel; in ultimii ani, totul e conditionat de cost si de profit
Carmen Soare (NN Romania): Procesul de rebranding continua din 10 aprilie cu o noua campanie de imagine in care vom vorbi despre noul brand NN si pozitionarea sa globala, "You Matter"
Conform unui studiu ForeSee, Facebook e brandul care a generat cel mai mic grad de satisfactie al consumatorilor
Toyota si Lexus Romania in 2012: evolutia pietei si a vanzarilor, eficienta programului Rabla si strategia de promovare






















![[IQads Kadett] Stefan Liute despre ce inseamna o agentie de branding](https://media.iqads.ro/2012/11/photo-large-24679-cover-410.jpg)

![[Luxury & Aspirational Brands] Storytelling si comunicare neconventionala pentru branduri de lux](https://media.iqads.ro/2012/10/photo-large-24337-cover-410.jpg)










