Gala Power Arena 2022 - Unstoppable. Un eveniment pe măsura echipei Allianz-Țiriac

Gala Power Arena 2022 - Unstoppable. Un eveniment pe măsura echipei Allianz-Țiriac

Allianz-Țiriac Asigurări este o companie dinamică, inovativă și orientată spre viitor. Misiunea sa ambițioasă, de protecție a milioanelor de clienți, este aliniată cu strategiile interne și cu o componentă puternică de recunoaștere a performanțelor, pentru că aici oamenii sunt pe primul loc. Prin competența și atitudinea lor orientată către client, le dau încredere celorlalți și îi sprijină într-un context care s-a dovedit plin de provocări în ultimii ani.

Anul trecut povesteam despre Excepționalii –  gala anuală a Allianz-Țiriac organizată în mediul virtual, pe platforma de evenimente corporate Digital Stage. Acum am schimbat abordarea și, împreună cu echipa agenției de employee experience Exploratist, ne-am propus să redăm în mediul offline un întreg carusel de sentimente trăite cu o intensitate maximă și axate pe ceea ce are mai valoros organizația, respectiv oamenii săi.

Deja devenit un eveniment cu tradiție în Allianz-Țiriac, gala anuală Power Arena este momentul în care performanța echipei de vânzări și a colegilor din echipa centrală de suport este recunoscută și premiată. Cu o audiență de peste 400 de oameni, atmosfera evenimentului a fost definită de tema centrală – Unstoppable – și de ideea creativă a conceptului prin care un balon a devenit simbol al unității, al faptului că nu există limite, al evoluției, al misiunii companiei pentru clienți, dar și al visurilor împlinite.

Alături de gazda evenimentului, Andi Moisescu, prieten vechi al echipei Allianz-Țiriac, participanții au parcurs un maraton de „tensiune constructivă”, urmată de o mare efervescență și bucurie colectivă.  

„Să vedem și, mai ales, să simțim live energia colegilor noștri ne-a adus o bucurie imensă pentru că ne-am putut privi ochi în ochi și am simțit la unison succesul fiecăruia și succesul echipei. Evenimentul a fost o onoare și un prilej de a le mulțumi pentru un an remarcabil, în care au s-au mobilizat și au dovedit încă o dată că nimic nu le poate sta în cale dacă își propun, cu ambiție, să reușească. Ei au fost cu adevărat de neoprit – UNSTOPPABLE – și îi felicit pentru asta.”, a declarat Marilena Bârliga, Director Divizie Market Management și Comunicare Allianz-Țiriac Asigurări.

Evenimentul a scos în lumina reflectoarelor peste 40 de top-performeri Allianz-Țiriac, nominalizați la 6 categorii. Dintre aceștia, aproape 20 au fost marii câștigători la categoriile: implicare continuă, talent surprinzător, ambiție extraordinară, determinare unică și puterea reinventării. Aceste atribute reflectă, totodată, câteva dintre comportamentele pe care Allianz-Țiriac le promovează  în cadrul echipei. Toți nominalizații au primit recunoaștere și aplauze la scenă deschisă, chiar dacă doar câștigătorii au urcat pe scenă.

Atmosfera informală creată într-o locație specială din nordul Bucureștiului a fost amplificată de o grafică inspirațională, adusă într-un context relevant și modern și susținută de soluții tehnice și multimedia de ultimă oră.

Provocările implementării s-au mutat din mediul online în cel offline. Potrivirea locației cu conceptul, scenotehnica și scenografia sau momentele de interacțiune între participanți și-au recăpătat sensul pe care îl aveau înainte de pandemie.

Spicuim câteva dintre mesajele cheie care s-au transmis de către echipa de management în timpul evenimentului: respectul și sprijinul între colegi; admirația pentru oamenii care au reușit să demonstreze că imposibilul este posibil; limitele există pentru a fi depășite; mai multe idei sunt mai valoroase decât una singură. Toate au prins culoare prin emoția transmisă pe tot parcursul evenimentului, dar și prin faptul că echipa Allianz-Țiriac s-a regăsit din nou, fizic.

Deși a fost un eveniment offline, iar organizatorii au mizat pe reîntâlnirea față în față, comunicarea și conexiunea dintre cei peste 400 de participanți Allianz-Țiriac sosiți din întreaga țară au fost susținute și de activări și elemente de engagement. Aplauzele – acest combustibil de motivație și apreciere – au fost măsurate de un barometru care a demonstrat forța întregii echipe. Nu a lipsit quiz-ul cu întrebări desprinse din cultura organizațională a companiei, care a deschis fiecare categorie și a redat starea de spirit – imboldul, energia, punctând în același timp și o serie de prioritățile imediate ale companiei. Photobooth-ul aliniat conceptului a fost „asaltat” de participanții care și-au creat noi amintiri de la această experiență live.

„Am primit cu deschidere provocarea Allianz-Țiriac Asigurări de a crea un eveniment complet recunoaștere a performanței desfășurat în mediul offline. A fost o schimbare de direcție, după ce anul trecut online-ul domina comunicarea internă. Abordarea strategică și creativitatea într-un context al reinventării sunt argumentele care au stat la baza soluției propuse: un concept inspirațional cu o execuție care a susținut energia firească a oamenilor aflați după mult timp față în față.”, a explicat Andrei Petran, Managing Director, Exploratist.

Cifre cheie

Echipă de producție de 30 persoane
200 ore de pregătire de la prospecție – până în ziua implementării
300 de fotografii la photobooth
180 participanți la quiz-ul online
Peste 400 de participanți la eveniment

Credits

Echipa Allianz-Tiriac
Ilona Alexandru – Events, Partnerships and CSR Coordinator
Roxana Moșneanu – Sales Support & Central Functions Director
Andreea Fodor – Strategy & Sales Control Manager
Raluca Bucur – Regional Sales Controller
Anelis Baciu –  Communication Coordinator

Echipa Exploratist
Rovana Munteanu – customer experience lead
Tara Vărzaru – customer experience executive
Cătălin Popescu – artistic producer
Valentin Drăgănescu – scenographer
Daniel Timofte – event psychologist
Adina Stroe – art director
BT Video – video production
Corina Ilie – senior partner
Mirela Tănase – senior partner
Silviu-Andrei Petran – managing director

Allianz-Țiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare și asigurări și cel mai valoros brand de asigurări din lume, potrivit celei mai recente evaluări Interbrand. În România, compania se bucură de stabilitate financiară și de încrederea clienților de peste 28 de ani.

Rolul nostru este să fim alături de oameni, să le arătăm cum să își gestioneze neprevăzutul din viața lor și să îi îndrumăm, astfel încât să-și poată păstra și îmbunătăți calitatea vieții, a comunităților din care fac parte sau a afacerii.

Fondată în 2011, Exploratist este prima agenție de Employee Experience din România care livrează de peste 10 ani expertiză 360 în comunicare internă, Employer branding intern și extern, strategii de HR prin soluții cu un design unic, curajos și experiențial.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related