Exploratist: Cote maxime de engagement la gala Excepționalii, powered by Allianz Țiriac

Exploratist: Cote maxime de engagement la gala Excepționalii, powered by Allianz Țiriac

Cine a spus că oamenii din corporații nu se pot distra și în online s-a înșelat. Încă din a doua parte a anului trecut, Exploratist, prima agenție de employee experience din România, fondată acum 10 ani, a organizat evenimente online excepționale pentru clienții săi, corporații cu un număr considerabil de angajați.

Unul dintre acestea este și Gala Excepționalii, unde aproape 1000 de colegi din Allianz Țiriac au petrecut o după-amiază întreagă conectați la propriu online, pe platforma Digital Stage. Platforma a găzduit un amplu eveniment de recunoaștere dedicat oamenilor din Allianz-Țiriac. Atractivitatea și nivelul ridicat de engagement au rezultat din conceptul creativ, elementele de interactivitate abundente și formatul hibrid al evenimentului (realizat în studio cu prezența moderatorilor și a invitaților speciali din companie și din afară, în timp ce audiența s-a conectat online). Cuplul de moderatori format din Andi Moisescu și actorul de improvizație Dan Miron a făcut deliciul spectatorilor.

Pe lângă comunicarea direcțiilor strategice, un „must” bine-cunoscut al evenimentelor interne, gala a fost un prilej de recunoaștere a colegilor cu performanțe extraordinare, de motivare a tuturor membrilor echipei prin puterea exemplului și, mai ales, o ocazie de a crea o experiență memorabilă.

 

„Pentru Exploratist, un eveniment are o semnificație mult mai adâncă și complexă. Nu este doar o activare pe care o implementăm by the book. Dedicăm foarte mult timp strategiei, obiectivelor și suntem concentrați 100% pe impactul asupra oamenilor. Într-o mare măsură, toți stakeholderii implicați – agenția, clientul și, mai ales, participanții formează o echipă unită. Gândim holistic și fiecare are un rol clar și determinat.”, ne-a declarat Silviu Andrei Petran, Managing Director Exploratist.

 

Un concept inedit devine magnet pentru client și, mai ales, pentru participanți

Într-o lume în care autenticitatea se lasă mai greu simțită, suntem în căutarea excepționalului, a oamenilor unici care ne uimesc și ne inspiră. Cum devine cineva cu adevărat excepțional? Prins într-un carusel de imagini, sunete și discursuri, fiecare participant la gală a fost invitat să își descopere excepționalul din interior și în oamenii alături de care lucrează în companie.

Categoriile de premii – cu o semnificație extrasă din esența excepționalului – au fost combinate cu vizualuri creative inspirate din animație. Oamenii au fost în centrul atenției pe tot parcursul evenimentului. De altfel, personalitatea fiecărui coleg nominalizat (în total 46) a fost exprimată prin avatare haioase care au adus zâmbetul pe buzele tuturor.

 

Interactivitate în online? Bineînțeles că se poate!

În primul rând gala, realizată în studio, a fost presărată de peste 70 transmisii live din casele nominalizaților, într-un maraton intens din toată țara. București, Târgu-Mureș, Cluj, Iași, Focșani, Alba Iulia sau Deva sunt doar câteva orașe care s-au conectat. În al doilea rând, a fost integrat un endorsement out of the box, prin implicarea membrilor familiilor câștigătorilor, care au rostit un testimonial despre persoana dragă premiată în gală. Acest element a stârnit emoții puternice pentru Excepționalul echipei Allianz-Țiriac, care, acasă fiind, și-a „văzut” copilul din camera alăturată live în eveniment. Performanța oamenilor din Allianz-Țiriac a fost apreciată și de reprezentanți ai partenerilor externi ai companiei, care au intervenit cu propriile felicitări.

Nu în ultimul rând, quiz-urile și poll-urile au fost la mare înălțime, mai ales cel inspirat din lumea filmului, care a fost susținut de o personalitate din domeniul cinematografiei bine-cunoscută și apreciată de publicul larg – Irina Margareta Nistor.

 

„Cum transformi o gala într-un eveniment plin de glorie? Le arăți oamenilor din organizații că ei sunt pe primul loc și pui, ca agenție, cele mai creative resurse și tool-uri la bătaie. Exploratist face asta deja de 10 ani, iar de peste 1 an online-ul a ridicat ștacheta și mai sus și ne-a provocat să ne reinventăm conceptele, ideile și instrumentele. Concret, formatul tip TV s-a dovedit câștigător încă o dată, intervențiile live ale participanților, prezența membrilor familiilor și concursurile creative i-au ținut pe spectatori în vervă pe tot parcursul evenimentului.”, ne spune Rovana Munteanu, Customer Experience Lead Exploratist.

 

Participarea top-managementului organizației prin roluri diverse în enunțarea calităților câștigătorilor a fost un pilon distinct pe care s-a construit întreaga gală. Empatia și conexiunea cu liderii organizației, pentru o companie obișnuită cu evenimente offline de mari dimensiuni, a fost un factor decisiv de coeziune și team spirit – care conduc spre performanță. De fapt, oamenii caută direcție, inspirație, recunoaștere și apreciere.

Succesul evenimentul a fost confirmat de valorile mari ale indicatorilor monitorizați în cadrul platformei Digital Stage. Un număr de 870 persoane au fost conectate. Aproape toți participanții au interacționat pe chat, iar la quiz-uri au fost activi peste 100 de oameni.

 

Echipa de proiect:

  • Rovana Munteanu – customer experience lead
  • Daniel Timofte – event psychologist
  • Dan Miron – improvise actor
  • Cătălin Popescu – artistic producer
  • Corina Ilie – senior partner
  • Mihai Roșca – customer experience manager
  • Mirela Tanase – senior partner
  • Alexandru Meszaros – customer experience executive
  • Petruț Nedelcu – graphic designer
  • Alex Sava – chief video editor 
  • Vlad Fuică – director of photography 
  • Silviu-Andrei Petran – managing director 

 

Fondată în 2011, Exploratist este prima agenție de employee experience din România care livrează expertiză 360 în comunicare internă, Employer branding intern și extern, strategii de HR prin soluții cu un design unic, curajos și experiențial.

 

Allianz-Țiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare și asigurări și cel mai valoros brand de asigurări din lume, potrivit celei mai recente evaluări Interbrand. În România, compania se bucură de stabilitate financiară și de încrederea clienților de peste 26 de ani.

Rolul nostru este să fim alături de oameni, să le arătăm cum să își gestioneze neprevăzutul din viața lor și să îi îndrumăm, astfel încât să-și poată păstra și îmbunătăți calitatea vieții, a comunităților din care fac parte sau a afacerii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related