Innerpride, agenție românească de branding câștigă 4 premii la concursul Transform America

Innerpride, agenție românească de branding câștigă 4 premii la concursul Transform America

Innerpride branding, una dintre cele mai importante agenții de consultanță în branding din Romania, a câstigat 4 distincții în cadrul premiilor Transform America care au avut loc în luna octombrie în SUA. Transform America este un concurs dedicat agențiilor de branding din întreaga lume care premiază gândirea strategică din procesele de rebranding și reprezintă unul dintre cele mai importante premii ale industriei de profil.

Innerpride Branding a participat la Transform Awards cu două proiecte realizate pentru piața americană – Starlogy și Gateway Connect, proiecte recompensate cu 2 premii silver și 2 mențiuni highly commended. Aceste 4 trofee au pus România alături de nume legendare ale branding-ului mondial cum ar fi: Lippincott, Landor, Fitch, Interbrand sau SomeOne, Innerpride fiind singura agenție din România câștigatoare a trofeelor.

“Premiile din acest an din SUA completează portofoliul agenției noastre. Astfel, s-au adăugat în palmaresul de premii internaționale REBRAND, Best Brand Award sau TDC și “Best development of a new brand within an existing brand portfolio”, “Best visual identity from the healthcare and pharmaceutical sector”și “Best visual identity from the technology, media and telecommunications sector”, categorii extrem de competitive unde am surclasat agenții cu istoric impresionant și cu reputație globala” declară George Nisioiu, founder Innerpride.

Innerpride este o agenție de consultanță specializată în branding care activează pe piața din România de 20 de ani. În cele 2 decenii de activitate, agenția a contribuit la definirea unor branduri care au devenit referințe naționale, precum: Dedeman, Proton, Musette, Asirom, Iulius Grup, Coriolan, Vector, Reper sau Blue Air. Cu o echipa formată din 14 consultanți si cu birouri în Londra și în Boston, Innerpride are un portofoliu extins de branduri internaționale, printre care se numară: DataFlash, B-TECT (Germania), Responsible Advertising and Children (Belgia), IBM (Austria), Kotobuki (Japonia), Relativity, Brightwater Landing, COPAC, SkyTerra, Addiction.com, Lucida, CreekSide, Tabita, Back Country Wellness sau Gateway Connect (Statele Unite). În cei 20 de ani de activitate agenția a coordonat peste 1000 de proiecte.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related