
Articole care fac referire la Lidl Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Lidl Romania


A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova

Șezătoare și cântec - noul serial Lidl și Mullen România spune povestea producătorilor gamei de produse românești Cămara noastră, pe ritmuri de balade și cu efecte vizuale 3D

Lidl România lansează campania „Dă skip la ore de gătit”, dedicată gamei de produse tip convenience, Chef Select

Melania Medeleanu: Adolescentii de ieri, de azi si de maine isi doresc libertate, testeaza granite, contesta autoritatea

Lidl susține importanța Educației Timpurii pentru dezvoltarea sănătoasă a copiilor, printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step

Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl obține certificarea Top Employer și înregistrează cele mai bune performanțe la categoriile leadership și sustenabilitate

Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step

Prima campanie de informare și strângere de fonduri, pentru pregătirea Bucureștiului și locuitorilor pentru un viitor cutremur

Sustenabilitate, responsabilitate socială și implicare în contextul pandemiei - teme de dezbatere la conferința online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Anca & Horia Manolache: Animația creează o legătură intimă cu privitorul, un safe space în care omul râde, plânge, cu o sinceritate de copil
![[2020. Ghid de supravietuire] Costin Buta: Am preferat sa pregatim oamenii pentru nasol si sa mergem in sus de acolo, decat sa le cream iluzii desarte](https://media.iqads.ro/2020/12/costin-buta-bun-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Costin Buta: Am preferat sa pregatim oamenii pentru nasol si sa mergem in sus de acolo, decat sa le cream iluzii desarte

Pe 26 noiembrie 2020, discutăm despre responsabilitate, sustenabilitate și implicare, în cadrul conferinței online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Urmărește Zburătorii, animația colaborativă dintre copii și artiști, la Animest. Realizată în cadrul Bibliotecii de New Media Art pentru Copii, un proiect RADAR Kids și Lidl România

Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut

Cel mai mare târg de carieră din România are loc în mediul online. Ce părere au candidații despre noul proces de recrutare remote

FLUX, cea de-a doua ediție a festivalului de artă și tehnologie RADAR, va avea loc între 22 - 25 octombrie la ROMAERO

Aniversăm 20 de ani de Internetics în Internet. Ediția 2020 a competiției Internetics își premiază câștigătorii în Minecraft

Începe DIPLOMA, festivalul care prezintă publicului larg noua generație de artiști, arhitecți și designeri

Line Agency devine agenția de comunicare pentru Made in RO, muzeul pop-up de publicitate și branduri românești, aflat la a treia ediție

Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, cu ajutorul personajului Plus, un hacker interpretat de Carla`s Dreams

ASAP România atrage atenția la Romanian Design Week asupra importanței reciclării și a reutilizării materialelor

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Lidl devine retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România, având în portofoliu un magazin, clădirea de birouri a sediului central și un depozit cu cele mai mari punctaje din țară conform standardelor BREEAM International New Construction
