
Articole care fac referire la Lidl Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Lidl Romania


Prima campanie de informare și strângere de fonduri, pentru pregătirea Bucureștiului și locuitorilor pentru un viitor cutremur

Sustenabilitate, responsabilitate socială și implicare în contextul pandemiei - teme de dezbatere la conferința online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Anca & Horia Manolache: Animația creează o legătură intimă cu privitorul, un safe space în care omul râde, plânge, cu o sinceritate de copil
![[2020. Ghid de supravietuire] Costin Buta: Am preferat sa pregatim oamenii pentru nasol si sa mergem in sus de acolo, decat sa le cream iluzii desarte](https://media.iqads.ro/2020/12/costin-buta-bun-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Costin Buta: Am preferat sa pregatim oamenii pentru nasol si sa mergem in sus de acolo, decat sa le cream iluzii desarte

Pe 26 noiembrie 2020, discutăm despre responsabilitate, sustenabilitate și implicare, în cadrul conferinței online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”

Urmărește Zburătorii, animația colaborativă dintre copii și artiști, la Animest. Realizată în cadrul Bibliotecii de New Media Art pentru Copii, un proiect RADAR Kids și Lidl România

Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut

Cel mai mare târg de carieră din România are loc în mediul online. Ce părere au candidații despre noul proces de recrutare remote

FLUX, cea de-a doua ediție a festivalului de artă și tehnologie RADAR, va avea loc între 22 - 25 octombrie la ROMAERO

Aniversăm 20 de ani de Internetics în Internet. Ediția 2020 a competiției Internetics își premiază câștigătorii în Minecraft

Începe DIPLOMA, festivalul care prezintă publicului larg noua generație de artiști, arhitecți și designeri

Line Agency devine agenția de comunicare pentru Made in RO, muzeul pop-up de publicitate și branduri românești, aflat la a treia ediție

Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, cu ajutorul personajului Plus, un hacker interpretat de Carla`s Dreams

ASAP România atrage atenția la Romanian Design Week asupra importanței reciclării și a reutilizării materialelor

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Lidl devine retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România, având în portofoliu un magazin, clădirea de birouri a sediului central și un depozit cu cele mai mari punctaje din țară conform standardelor BREEAM International New Construction

Lidl lansează noua colecție Stikeez Happy Home, împreună cu primul filtru pentru Instagram sub forma unui joc animat

Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare

Lidl îi invită pe absolvenții de gimnaziu care doresc să lucreze în retail să se înscrie la Școala de Carte și Meserii

Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: Duetul între Carla's Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului

The Institute si Lidl Romania lanseaza platforma ASAP, un program de responsabilizare cu privire la poluarea cu plastic

Categoria Proiecte pentru Tineret a înregistrat cele mai multe înscrieri în competiția Gala Societății Civile 2020 - Timiș, Cluj și Brașov sunt județele fruntașe la înscrierile din afara Bucureștiului

Ziua Mondială a Mediului, sărbătorită la Craiova prin montarea pe râul Jiu a unei bariere plutitoare pentru colectarea deșeurilor

BIO cu Tine, primul serial „bio” online, continuă filmările în regim de lucru remote și lansează episodul cu numărul trei
