
Articole care fac referire la Media Associate

![[Start in PR] Maria Popescu-Bîrnaure: E foarte greu să schimbi mentalități, iar PR-ul nu aș spune că are întotdeauna acest rol. PR-ul bine făcut schimbă percepții](https://media.iqads.ro/2020/11/maria-popescu-birnaure-cover-410.jpg)
[Start in PR] Maria Popescu-Bîrnaure: E foarte greu să schimbi mentalități, iar PR-ul nu aș spune că are întotdeauna acest rol. PR-ul bine făcut schimbă percepții

Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin

Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP

Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018
![[Cook-off publicitar] În componență nouă, echipa Go'lins pe buze plănuiește un somon mai puțin convențional](https://media.iqads.ro/2018/10/echipa-go-lins-pe-buze-cover-410.jpg)
[Cook-off publicitar] În componență nouă, echipa Go'lins pe buze plănuiește un somon mai puțin convențional

HMD Global, The Home of Nokia Phones, și Golin scriu împreună un nou capitol al poveștii brandului Nokia pentru telefoane și tablete în România

Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban

Golin susține conferința Globală IAA Creativity4Better printr-un parteneriat strategic cu IAA România

Ziua bună se măsoară în lingurițe de înghețată. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România

Mastercard Tiny Home @ Electric Castle. Să locuiești într-o căsuță în mijlocul festivalului Electric Castle: #denepretuit

Profil de festival: Lidl și Golin au creat frame-uri #royal pentru pozele de pe Facebook ale fanilor Electric Castle

KFC România lansează serialul SOCIAL ME - o poveste despre lupta dintre realitate și social media în viața tinerilor, totul sub platforma KFC Social Entertainment Channel

JOHNSON’S® Baby și Golin îndrumă părinții începători, prin realizarea unui ebook despre îngrijirea copiilor

Raben Logistics pornește la drum cu Golin. Agenția va coordona comunicarea companiei de transporturi și logistică în România

Golin a comunicat listarea primului operator din domeniul food service pe Bursa de Valori București – Sphera Franchise Group

„Ziua nesfârșită a lui Giraf”, proiectul online dezvoltat de ZIZIN și MullenLowe, a obținut 3 premii importante în cadrul festivalurilor naţionale de creativitate

Tu ce-ai face „din dragoste pentru teatru”? 9 ilustratori români ne invită să redescoperim cel mai vechi mijloc de promovare a spectacolelor

Un leu pentru Leul Curajos, o campanie comunicată de Golin pentru Lidl România și Asociația Little People, a obținut Premiul 1 la Romanian CSR Awards
