![„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife](https://media.iqads.ro/2024/07/golin-1-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Media Associate
![„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife](https://media.iqads.ro/2024/07/golin-1-cover-410.jpg)
![Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023](https://media.iqads.ro/2023/12/sphera-kfc-meniul-zilei-de-maine-cover-410.jpg)
Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023
![Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România](https://media.iqads.ro/2022/07/flight-festival-muzica-cover-410.jpg)
Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România
![10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională](https://media.iqads.ro/2022/07/lansare-proiect-mgd-cover-410.jpg)
10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională
![Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români](https://media.iqads.ro/2021/12/kv-casa-nita-cover-410.jpg)
Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români
![Specialitatea casei: „Dor de bun și bine”, o campanie pentru susținerea industriei HoReCa, inițiată de HORA, prezentată de Mastercard și semnată de Golin](https://media.iqads.ro/2021/05/hora-dor-de-bun-si-bine-2-cover-410.jpg)
Specialitatea casei: „Dor de bun și bine”, o campanie pentru susținerea industriei HoReCa, inițiată de HORA, prezentată de Mastercard și semnată de Golin
![[Start in PR] Maria Popescu-Bîrnaure: E foarte greu să schimbi mentalități, iar PR-ul nu aș spune că are întotdeauna acest rol. PR-ul bine făcut schimbă percepții](https://media.iqads.ro/2020/11/maria-popescu-birnaure-cover-410.jpg)
[Start in PR] Maria Popescu-Bîrnaure: E foarte greu să schimbi mentalități, iar PR-ul nu aș spune că are întotdeauna acest rol. PR-ul bine făcut schimbă percepții
![Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi](https://media.iqads.ro/2020/06/golin-mirinda-adauga-portocaliu-lumii-tale-cover-410.jpg)
Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi
![Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală](https://media.iqads.ro/2020/06/kfc-romania-the-croppers-kv-cover-410.jpg)
Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală
![What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin](https://media.iqads.ro/2020/05/lipton-ice-tea-what-are-you-made-of-cover-410.jpg)
What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin
![Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin](https://media.iqads.ro/2020/01/unique-together-1-pescar-software-engineer-cover-410.jpg)
Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin
![Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania](https://media.iqads.ro/2019/11/header-intrnetics-ro-cover-410.jpg)
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT](https://media.iqads.ro/2019/10/vizual-brd-scoala9-cover-410.jpg)
BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT
![FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP](https://media.iqads.ro/2019/09/dsc-9950-cover-410.jpg)
FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP
![[Obsesii part-time] Adina David (Golin): Desenul mă ajută să am răbdare, să nu mă mai agit atât de tare și să fiu mai îngăduitoare cu mine](https://media.iqads.ro/2019/09/collage2-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Adina David (Golin): Desenul mă ajută să am răbdare, să nu mă mai agit atât de tare și să fiu mai îngăduitoare cu mine
![La Casa Lidl, ești întâmpinat de Boier Gourmescu, iei parte la battle-ul generațiilor și închei experiența cu un festin](https://media.iqads.ro/2019/07/casa-lidl-exterior-cover-410.jpg)
La Casa Lidl, ești întâmpinat de Boier Gourmescu, iei parte la battle-ul generațiilor și închei experiența cu un festin
![Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018](https://media.iqads.ro/2018/11/golin-mullenlowe-profero-internetics-2018-cover-410.jpg)
Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018
![[Cook-off publicitar] În componență nouă, echipa Go'lins pe buze plănuiește un somon mai puțin convențional](https://media.iqads.ro/2018/10/echipa-go-lins-pe-buze-cover-410.jpg)
[Cook-off publicitar] În componență nouă, echipa Go'lins pe buze plănuiește un somon mai puțin convențional
![HMD Global, The Home of Nokia Phones, și Golin scriu împreună un nou capitol al poveștii brandului Nokia pentru telefoane și tablete în România](https://media.iqads.ro/2018/10/golin-nokia-cover-410.jpg)
HMD Global, The Home of Nokia Phones, și Golin scriu împreună un nou capitol al poveștii brandului Nokia pentru telefoane și tablete în România
![Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban](https://media.iqads.ro/2018/09/kv-lemon-lemon-cover-410.jpg)
Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban
![Golin susține conferința Globală IAA Creativity4Better printr-un parteneriat strategic cu IAA România](https://media.iqads.ro/2018/09/iaa-golin-cover-410.jpg)
Golin susține conferința Globală IAA Creativity4Better printr-un parteneriat strategic cu IAA România
![Ziua bună se măsoară în lingurițe de înghețată. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România](https://media.iqads.ro/2018/08/carousel-previziuni-dna-stela-cover-410.jpg)
Ziua bună se măsoară în lingurițe de înghețată. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România
![Mastercard Tiny Home @ Electric Castle. Să locuiești într-o căsuță în mijlocul festivalului Electric Castle: #denepretuit](https://media.iqads.ro/2018/08/castigatori-terasa-tiny-home-cover-410.jpg)
Mastercard Tiny Home @ Electric Castle. Să locuiești într-o căsuță în mijlocul festivalului Electric Castle: #denepretuit
![Profil de festival: Lidl și Golin au creat frame-uri #royal pentru pozele de pe Facebook ale fanilor Electric Castle](https://media.iqads.ro/2018/07/rame-royal-2-cover-410.jpg)
Profil de festival: Lidl și Golin au creat frame-uri #royal pentru pozele de pe Facebook ale fanilor Electric Castle
![KFC România lansează serialul SOCIAL ME - o poveste despre lupta dintre realitate și social media în viața tinerilor, totul sub platforma KFC Social Entertainment Channel](https://media.iqads.ro/2018/07/kfc-social-me-cover-410.jpg)