Articole care fac referire la MOL Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii MOL Romania
Vero Nica: Ținta proiectului CELULAR este să ofere unui număr de 20 de tineri adulți din București și Iași oportunitatea de a participa la crearea unui performance, al cărui conținut artistic să fie generat cu implicarea lor
Retrospective de autor la TIFF: Éric Rohmer, Luis García Berlanga, Iosif Demian și Małgorzata Szumowska
Despre dragoste și alți demoni în filmele Competiției TIFF 2021. Celebrul scenarist Guillermo Arriaga, în juriu
Deschidere aniversară TIFF, la ediția a 20-a: proiecții simultane în 20 de localități din țară, pe 23 iulie
Dezvoltatorul Portico Investments România a vândut șase clădiri din portofoliu în două tranzacții consiliate de Colliers
În contextul pandemiei COVID-19, Bucharest Forum abordează începând de azi, într-o ediție maraton, tema rezilienței societăților la șocuri majore
Ce se întâmplă când așezi un scriitor, un conte sau chiar un membru al Casei Regale, alături de vedetele momentului? Noul sezon al podcastului Cronicari Digitali se lansează astăzi
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
Provocările din departamentul de HR în contextul pandemei și viitorul forței de muncă - teme de dezbatere la prima ediție online a „Tomorrow@Work”
Tomorrow@Work se mută în online. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă în noul context de la experți de top
Sunshine Digital va livra servicii complete de comunicare digitală pentru MOL România, pe parcursul următorilor trei ani
Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
[CSR în 2019] Camelia Ene (MOL Romania): Cele mai multe dintre platformele noastre de CSR s-au transformat în evenimente anuale tradiționale
Prin focus pe visual media și social photo sharing, patrimoniul cultural pornește către 1,5 milioane de tineri
Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018
[CSR-ul lui 2017] Camelia Ene, MOL: Apreciem parteneriatele prin care reușim să generăm impact real în comunități, de aceea suntem consecvenți în susținerea anumitor cauze, atâta timp cât nevoia există





























![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)



![[Branduri in promotie] Levente Borviz (MOL Romania): Proiectele care anticipeaza o dorinta sau o nevoie reala a clientilor vor fi, cu siguranta, de succes](https://media.iqads.ro/2016/10/third-option-borviz-levente-cover-410.jpg)









