Chatbot-ul Leului Curajos, un agent conversațional artificial pentru copiii bolnavi de cancer

Chatbot-ul Leului Curajos, un agent conversațional artificial pentru copiii bolnavi de cancer

Pandemia cu COVID-19 continuă să pună reflectorul pe lipsurile acute din sistemul de sănătate și să surprindă realitatea dură a pacienților bolnavi de cancer aflați adesea la capătul listei de priorități.

Copiii bolnavi de cancer nu sunt scutiți, iar sănătatea psiho-emoțională a acestora e tot mai precară. Având în vedere condițiile de izolare totală, nevoia continuării serviciilor de suport psihosocial pentru această categorie atât de vulnerabilă este absolut stringentă.

Îngrijorărilor cu privire la relațiile cu cei din jur, izolării, tristeții și anxietății legate de boală, se adaugă acum incertitudinile cu privire la contextul actual COVID-19, iar problemele emoționale sunt mai puternic resimițite ca niciodată.

În ciuda tuturor provocărilor cauzate de pandemie și din dorința de a fi alături zi de zi de copiii care sunt în tratament activ, oriunde s-ar afla, acasă sau la spital, Asociația Little People România a creat Chat-ul Leului Curajos o soluție digitală, inovatoare, care propune o abordare personalizată a nevoilor pacienților oncopediatrici aflați în izolare. Prin intermediul Facebook Messenger și folosind funcții automatizate, Leul Curajos, îndrăgitul personaj și eroul copiilor bolnavi de cancer, vorbește direct cu pacienții și le transmite activități terapeutice și educaționale, menținând o comunicare care să faciliteze implicarea activă a pacienților și care să contribuie la calitatea vieții acestora.

Programul este disponibil gratuit pentru copiii bolnavi de cancer din România.

115 pacienți au fost înregistrați în program la doar câteva săptămâni de la etapa de testarea a Chatului Leului Curajos,  numărul acestora fiind în continuă creștere.

 

,,Leul Curajos este acum la un click distanță, pentru a-i ajuta pe copii să facă față emoțiilor dificile asociate bolii și spitalizării fiind disponibil să comunice cu ei 24/7. Îi ascultă pe pacienți și le răspunde întrebărilor. Adițional  le trimite, într-o manieră conversațională, informații care să-i pregătească pentru procedurile medicale, îi implică în activități de meditație ghidată și relaxare, le transmite povești terapeutice, oferindu-le suportul, grija și atenția la sănătatea lor emoțională’ - a declarat Katie Rizvi (fondator & CEO Asociația Little People România).

 

Proiectul Chat-ul Leului Curajos se bucură de susținerea financiară a companiei Mol România.

„Copiii cu afecțiuni oncologice și familiile lor traversează, în contextul pandemiei, o perioadă extrem de complicată, în care situația lor – deja dificilă – este suplimentar îngreunată de nevoia de izolare dar și de temeri și de incertitudine. Din acest motiv noi, echipa MOL România, ne-am alăturat cu multă emoție inițiativei Little People și ne bucurăm să susținem acest proiect inovator care aduce noile tehnologii digitale în slujba uneia dintre cele mai vulnerabile categorii, și anume pacienții oncopediatrici. Sperăm că acest instrument va ajuta în mod real cât mai mulți copii aflați în nevoie, precum și pe familiile acestora. MOL România rămâne partenerul devotat al comunității. Vom susține în continuare inițiativele de valoare menite să îmbunătățească viața semenilor noștri”, a declarat Camelia Ene (CEO & Country Chairman al MOL România).

 

CEZ România continuă să ne fie alături și în acest proiect și ghidați de principiul #energiavinedelaoameni susține echipa de specialiști Little People care contribuie la dezvoltarea conținutului  și activităților chat-ului Leului Curajos.

 

„Implicarea noastră reprezintă o continuare a colaborării cu Asociația Little People România, prin care aducem energie pentru bine în viața copiilor, familiilor și cadrelor medicale, ajutându-i să depășească provocările de zi cu zi. Chat-ul Leul Curajos este o soluție care ne dă încredere în potențialul tehnologiei și ne demonstrează că și în astfel de situații rămânem împreună, mai puternici pentru cei care au atât de mare nevoie de noi.”, a declarat Ondrej Safar (CEO CEZ România).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related