Articole care fac referire la PLUXEE
Pe baza unui studiu exclusiv realizat de Ipsos în 10 țări, Pluxee face cunoscute noile reguli ale implicării angajaților
CX Conference 2025 a adus la București peste 200 de profesioniști din 5 țări. România devine hub regional pentru experiența clienților
București devine epicentrul acțiunii climatice. 10 motive să participi la Climate Change Summit 2025
Inspirație, bune practici și o radiografie a situației locale în CX: CX Conference Bucharest 2025 aduce în prim-plan liderii globali din Customer Experience și cele mai recente studii despre clienții din România
Pluxee lansează Soluții pentru IMM, un hub de parteneriate și oferte speciale, creat pentru antreprenorii din comunitatea IMM Connect
Viitorul Customer Experience se scrie la București. CX Conference 2025 reunește lideri globali și studii cheie, prezentate în premieră
Cum se deconectează românii de la muncă: doar 28% reușesc să rupă total legătura cu munca în vacanță
Doi din cinci angajați care utilizează cardurile de masă Pluxee primesc valoarea maximă de peste 40 de lei pe zi
Automatizare sau empatie? Cultura organizațională versus AI. CX Conference organizată de Customer Experience Romania revine pe 14-15 octombrie, la Le Chateau & Maidan Spațiul
Pluxee achiziționează MyBenefits și își consolidează oferta de beneficii extrasalariale flexibile în România
O nouă aplicație mobilă Pluxee. Soluția digitală pentru un acces mai ușor și mai rapid la toate beneficiile extrasalariale
Potrivit unui studiu realizat de Pluxee România, lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de muncă
Pluxee România, partenerul principal al competiției „Românii sunt antreprenori” pentru al doilea an consecutiv
Pluxee România își extinde rețeaua de parteneri care acceptă plata cu cardurile de beneficii extrasalariale, printr-un acord cu două dintre cele mai cunoscute branduri din țară: Farmacia Tei & Bebe Tei
Mastercard, Edenred, Pluxee și Up România sprijină financiar centrul de zi pentru familiile vulnerabile din Ucraina și România, coordonat de Salvați Copiii România
Cum a implementat Schneider Electric prima campanie de informare din România cu ajutorul agenției de marketing Interactions
Angajații români evaluează cu 7.0 nivelul de fericire la job, însă doar 1 din 3 ar recomanda locul de muncă altor persoane
Pluxee România lansează prima aplicație mobilă care oferă utilizatorilor săi cashback la plăți cu cardurile de beneficii extrasalariale, dar și cu cele bancare personale
Tinerii angajați preferă un job lipsit de stres, în timp ce generațiile mai mature caută un loc de muncă ce le oferă un sentiment de apartenență
Pluxee, partenerul global pentru beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților, anunță schimbări în conducerea business-urilor din România și Bulgaria pentru a accelera implementarea strategiei de creștere a companiei
De ce rămân angajații români în IMM-uri: cultură organizațională, oportunități de avansare în carieră și dezvoltare profesională
Un meci mare merită un ecran și mai mare, o nouă campanie LG și INTERACTIONS care îți poate aduce până la 2000 RON cashback
Doar 60% dintre români declară că au primit sprijin de la angajatori, în contextul în care 9 din 10 angajați români sunt afectați de creșterea inflației
INTERACTIONS semnează parteneriatul cu Transavia și implementează în doar 5 zile prima campanie Fragedo
Crezi că inteligența umană e mai importantă decât AI? Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit și susține viitorii campioni care pot mări IQ-ul țării
La aproape 10 ani de la prima plată cu telefonul mobil cu un card Pluxee, liderul pieței de beneficii extrasalariale continuă să inoveze și lansează cardul virtual
Evenimentul „Românii sunt antreprenori”: oportunitate unică pentru antreprenori, oameni de business și pasionați de inovație oferită gratuit de Startarium
Angajații români și specialiștii în resurse umane identifică tendințele care pot schimba piața muncii până în 2030
Competiția Startarium „Românii sunt antreprenori” îți premiază ideea de business cu 1.000 de euro, nerambursabili





























