Schimbă Viitorul României: Susține Educația cu 3,5% din Impozit

Schimbă Viitorul României: Susține Educația cu 3,5% din Impozit

Astăzi, mai mult ca niciodată, avem certitudinea unui viitor dominat de inteligența artificială, în care algoritmii sofisticați par a ne așteapta în orice domeniu și ține doar de noi și de inteligența noastră umană, să vedem AI-ul ca amenințare sau ca oportunitate. Totuși, în această cursă tehnologică, România se confruntă cu o provocare semnificativă: rezultatele testelor naționale arată că nivelul la matematică al absolvenților de gimnaziu rămâne sub așteptări, un semnal de alarmă care ne arată cât de crucială este consolidarea abilităților matematice.

În acest context, a investi în a antrena inteligența umană nu este doar o opțiune, este o necesitate, pentru că avem nevoie să echilibrăm balanța dintre AI și capacitățile noastre naturale, asigurându-ne că oamenii viitoarelor generații nu sunt doar consumatori de tehnologie, ci şi inovatori și creatori.

Asociația Visuri Îndrăznețe răspunde acestei nevoi printr-un program inovator dedicat elevilor de gimnaziu din România: CampioMATE - Campionatul de matematică pe echipe. Prin acest program, fiecare copil este încurajat să re-descopere bucuria matematicii și să își antreneze mintea ca un adevărat campion, pregătit să înfrunte provocările cu determinare și curaj.

Dar, pentru a realiza acest lucru, avem nevoie de susținerea ta: te invităm să redirecționezi 3,5% din impozitul pe venit către CampioMATE. Un gest simplu, care poate avea un impact profund asupra viitorului educației din țara noastră. Prin consolidarea abilităților matematice ale copiilor, contribuim la formarea unor minți care vor putea înțelege, utiliza și modela tehnologiile viitorului.

 

Cum poți redirecționa 3,5% din impozit?

Accesează site-ul campiomate.ro și completează online Declarația 230 până pe 25 mai 2024. În doar două minute, faci un pas concret pentru susținerea educației în România. Redirecționează GRATUIT astăzi 3,5% din impozitul tău pe venit și fii parte din mișcarea ce modelează campionii inteligenței umane de mâine.

Investește în educație. Investește în viitor.

O campanie susținută de INTERACTIONS Marketing.

CampioMATE - Campionatul de matematică pe echipe – este un format alternativ de învățare inspirat din sport și video-gaming și susținut de platformă digitală dedicată campiomate.ro , care îi atrage pe copiii de gimnaziu în universul matematicii cu bucurie. Copiii înscriși trec prin calificări în urma cărora sunt direcționați în divizii de nivel și în echipe sau pe bănci de rezerve. Iar apoi, timp de 4 luni parcurg 5 etape de campionat, cu antrenamente și misiuni zilnice prin care, sprijiniți de antrenori și alături de coechipieri, rezolvă provocări, câștigă puncte și își dau level-up la matematică.

Suntem la ediția a treia, avem înscriși în Arena CampioMATE aproape 10.000 de copii din 26 de județe și peste 700 de școli.

CampioMATE este organizat de Asociația Visuri Îndrăznețe în parteneriat cu SSMR, implementat în județe în parteneriat cu Inspectoratele Școlare Județene și susținut de Galeria SUPORTERILOR.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Pluxee, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group, Transavia (Fragedo) sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related