INTERACTIONS, agenția de comunicare interactivă & eCRM, a pornit la drum în ianuarie 2009. Anul acesta sărbătorim 16 ani de creativitate, proiecte de impact și experiențe valoroase. Și reușim să privim înainte cu același entuziasm ca în prima zi, pregătiți să transformăm planurile mari în realitate.
16 ani de clienți loiali și o echipă unită
Cel mai vechi client al nostru? Telekom România, alături de care celebrăm nu mai puțin de 15 ani de colaborare. Cel mai nou client? TRANSAVIA, liderul industriei avicole din România, pentru care suntem onorați să dezvoltăm întreaga comunicare online a trei branduri: Transavia, Fragedo și Theodora Golf Club.
În medie, clienții noștri rămân alături de noi de peste 8 ani, iar această cifră este în continuă creștere. De ce? Pentru că împreună construim și dezvoltăm campanii care nu doar bifează așteptările, ci le depășesc. Echipa noastră e un mix perfect: colegi cu peste 10 ani de experiență în INTERACTIONS, alături de energia și entuziasmul noilor veniți. Rezultatul? O medie impresionantă de 6.8 ani/coleg care arată că suntem aici pe termen lung pentru clienți.
Portofoliul de proiecte
Ne bucurăm să putem împărtăși faptul că, de-a lungul anilor, ne-am îmbogățit portofoliul cu soluții create de noi, in-house:
PROMOTIFUL, o platformă SaaS care te ajută să creezi rapid un website de promoție în doar 3 ore, fără să ai nevoie de o echipă de programare;
EVENTIFUL, o soluție cloud pentru gestionarea participanților, ideală pentru evenimente, târguri sau expoziții, care permite să crearea simplă a unei baze de date a participanților;
IMPACTFUL, programul de consumer dialogue ajută brandurile să comunice constant cu baza lor de date, oferind totodată o soluție de stocare conformă cu GDPR. În plus, ajută la reducerea impactului eliminării 3rd party cookies, făcând totul mai simplu și eficient.
În ceea ce privește portofoliul de clienți, am reușit să păstrăm același mix echilibrat de 50% proiecte dezvoltate pentru piața locală, 50% proiecte externe.
Ce urmează?
Pentru 2025 ne concentrăm pe dezvoltarea de procese digitale creative B2C, content și strategy development, nurturing de lead-uri B2B și, bineînțeles, pe campanii concept pentru B2B și B2C. Continuăm să lucrăm la soluții in-house și pregătim un nou tool marca INTERACTIONS, care să le ofere clienților noștri un avantaj competitiv într-o piață mereu în schimbare.
„Fiecare an aduce provocări, dar și oportunități de a învăța și a crește. Sunt mândră de această echipă incredibilă, de parteneriatele de lungă durată cu clienții noștri și de felul în care ne reinventăm constant. Avem 16 ani, dar energia noastră e de parcă abia am început.” Diana Angheluță, Deputy CEO INTERACTIONS.
În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Pluxee, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group, Transavia (Fragedo) sau Profi.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"






















