![DataIntelligence.ro - primul hub de date din România pentru profesioniștii din marketing](https://media.iqads.ro/2023/10/datain-1-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Rodica Mihalache
![DataIntelligence.ro - primul hub de date din România pentru profesioniștii din marketing](https://media.iqads.ro/2023/10/datain-1-cover-410.jpg)
![Studiu MSL The Practice și eJobs: Atmosfera de lucru neprietenoasă îi determină pe 6 din 10 români să își schimbe jobul în următorul an](https://media.iqads.ro/2023/08/cover1-cover-410.jpg)
Studiu MSL The Practice și eJobs: Atmosfera de lucru neprietenoasă îi determină pe 6 din 10 români să își schimbe jobul în următorul an
![88% dintre romani amana investitiile pentru bunuri de folosinta indelungata spune “Barometrul de emotii ale consumatorului” lansat de Data Intelligence by Publicis Groupe Romania si Digitas Romania](https://media.iqads.ro/2022/04/cover-cover-410.jpg)
88% dintre romani amana investitiile pentru bunuri de folosinta indelungata spune “Barometrul de emotii ale consumatorului” lansat de Data Intelligence by Publicis Groupe Romania si Digitas Romania
![Publicis Groupe România lansează proiectul Data Intelligence Solutions: peste 25 de soluții de date și consultanță strategică pentru peste 40 de clienți](https://media.iqads.ro/2021/05/rodica-mihalache-data-intelligence-lead-publicis-groupe-ro-cover-410.jpg)
Publicis Groupe România lansează proiectul Data Intelligence Solutions: peste 25 de soluții de date și consultanță strategică pentru peste 40 de clienți
![EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett](https://media.iqads.ro/2020/11/effie-o-jpg-cover-410.jpg)
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![InfluenceMe 2020: Contextul pandemic a generat schimbări de percepție în rândul consumatorilor și noi moduri de valorizare și evaluare a campaniilor cu influenceri](https://media.iqads.ro/2020/11/influencer-marketing-conference-1-cover-410.jpg)
InfluenceMe 2020: Contextul pandemic a generat schimbări de percepție în rândul consumatorilor și noi moduri de valorizare și evaluare a campaniilor cu influenceri
![Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut](https://media.iqads.ro/2020/10/imgfb-cover-410.jpg)
Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut
![O soluție pentru identificarea rentabilității investițiilor de marketing: Analiza Econometrică în portofoliul de produse Data@Core powered by Publicis Groupe România](https://media.iqads.ro/2020/10/publicis-groupe-logo1-cover-410.jpg)
O soluție pentru identificarea rentabilității investițiilor de marketing: Analiza Econometrică în portofoliul de produse Data@Core powered by Publicis Groupe România
![Starcom lansează primul studiu netnografic care analizează tranzițiile comunităților online de la începutul pandemiei](https://media.iqads.ro/2020/10/logo-starcom-copy-cover-410.jpg)
Starcom lansează primul studiu netnografic care analizează tranzițiile comunităților online de la începutul pandemiei
![Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu](https://media.iqads.ro/2019/09/collage8-cover-410.jpg)
Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu
![InfluenceMe 2019: Atitudinile și preferințele consumatorilor sunt influențate îndeosebi de campaniile care au o componentă culturală și un impact social.](https://media.iqads.ro/2019/09/influencer-marketing-conference-3-cover-410.jpg)
InfluenceMe 2019: Atitudinile și preferințele consumatorilor sunt influențate îndeosebi de campaniile care au o componentă culturală și un impact social.
![Starcom Media și TPS Engage: Performanța vânzărilor poate fi corelată cu rezultatele reclamelor Digitale OOH](https://media.iqads.ro/2019/09/starcom-tps-engage-cover-410.jpg)
Starcom Media și TPS Engage: Performanța vânzărilor poate fi corelată cu rezultatele reclamelor Digitale OOH
![Cea mai importanta conferinta despre influencer marketing din Europa Centrala si de Est revine toamna aceasta](https://media.iqads.ro/2019/08/imc2-cover-410.jpg)
Cea mai importanta conferinta despre influencer marketing din Europa Centrala si de Est revine toamna aceasta
![Românii preferă „rețetele clasice” în timpul liber: TV-ul rămâne canalul media preferat, conform celui mai recent studiu GlobalWebIndex, realizat cu sprijinul agențiilor de media Starcom și Zenith](https://media.iqads.ro/2019/08/market-snapshot-romania-2019-page-001-cover-410.jpg)
Românii preferă „rețetele clasice” în timpul liber: TV-ul rămâne canalul media preferat, conform celui mai recent studiu GlobalWebIndex, realizat cu sprijinul agențiilor de media Starcom și Zenith
![[Schimbari in media] Rodica Mihalache (Starcom): Jurnalismul conversational va duce la advertising conversational](https://media.iqads.ro/2017/01/rodica-m-cover-800-cover-410.jpg)
[Schimbari in media] Rodica Mihalache (Starcom): Jurnalismul conversational va duce la advertising conversational
![[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling](https://media.iqads.ro/2016/05/collage1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii
![Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri](https://media.iqads.ro/2015/11/12068886-1161363977224868-6838562326883051135-o-cover-410.jpg)
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor](https://media.iqads.ro/2015/11/12247697-1185311321496800-4364365786006898389-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor
![Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Observam si in Romania tineri care fie sunt influencers la 17-18 ani, fie dezvolta inventii cu puternic impact social, fie au initiative antreprenoriale](https://media.iqads.ro/2015/11/12132617-1161439930550606-8115647137354228657-o-cover-410.jpg)
Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Observam si in Romania tineri care fie sunt influencers la 17-18 ani, fie dezvolta inventii cu puternic impact social, fie au initiative antreprenoriale
![[Consumer Report] Starcom: Incercand sa ducem mai departe observatiile marketerilor, alaturi de informatiile din Consumer Report, am actionat ca “human experience company”](https://media.iqads.ro/2015/07/crlogo1024x1024-cover-410.jpg)
[Consumer Report] Starcom: Incercand sa ducem mai departe observatiile marketerilor, alaturi de informatiile din Consumer Report, am actionat ca “human experience company”
![Infograficul #20 HumanGraphExperience – What Women Want on Women’s Day, lansat de Starcom MediaVest Group](https://media.iqads.ro/2015/03/ce-si-doresc-femeile-de-8-martie-cover-410.jpg)
Infograficul #20 HumanGraphExperience – What Women Want on Women’s Day, lansat de Starcom MediaVest Group
![Infograficul #16 HumanGraphExperience – “Romanian Football Involvement”, lansat de Starcom MediaVest Group](https://media.iqads.ro/2014/09/infografic-16-humangraphexperience-romanian-football-involvement1-cover-410.jpg)
Infograficul #16 HumanGraphExperience – “Romanian Football Involvement”, lansat de Starcom MediaVest Group
![[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor](https://media.iqads.ro/2014/05/panel1-cover-410.jpg)
[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor
![Brands & Communities 2014: Solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului. Ultimele 2 zile de early bird](https://media.iqads.ro/2014/04/spotlight800x400-early-update-cover-410.jpg)