Campania Samsung, The Banknote Concert, câstigătoare a marelui premiu Grand Effie România 2020

Campania Samsung, The Banknote Concert, câstigătoare a marelui premiu Grand Effie România 2020

Campania The Banknote concert, dezvoltată în 2019 cu ocazia parteneriatului de inovație pe care îl are Samsung cu Festivalului Internațional George Enescu, a fost premiată cu peste 5 premii în cadrul competiției de profil Effie Awards România 2020, printre care și marele premiu Grand Effie.

 

The Banknote Concert a adus festivalul mai aproape de oameni

Cu ocazia festivalului Internațional George Enescu 2019, anunțată drept cea mai extinsă din istoria festivalului, Samsung și-a propus să aducă magia festivalului dincolo de limitările fizice ale sălilor de spectacol. Ca omagiu marelui compozitor George Enescu, dar și pentru a ilustra felul în care tehnologia poate crea experiențe muzicale memorabile, Samsung a facilitat accesul la toate reprezentațiile din programul festivalului, prin intermediul realității augmentate; astfel, a luat naștere campania The Banknote concert, premiată cu 3 premii SILVER, 1 premiu GOLD și marele premiu Grand Effie în cadrul compețitiei Effie România 2020. Samsung a fost desemnat și clientul anului în cadrul aceleiași gale, datorită punctajului maxim obținut de campaniile înscrise.

 

„Este o adevărată onoare să fim creditați de profesioniștii din industrie pentru o campanie care ne este foarte dragă și care a presupus enorm de multă creativitate îmbinată cu inovația tehnologică, două ingrediente care definesc brandul Samsung și comunicarea la nivel local. Vrem să mulțumim echipelor implicate pentru tot efortul depus și să ii felicităm! The Banknote Concert a oferit oamenilor adevărate experiențe digitale, cu ajutorul cărora au beneficiat de toată amploarea și efervescența Festivalului George Enescu. Sperăm să vă surprindem plăcut și cu alte proiecte de acest gen în perioada următoare!”, a declarat Simona Panait, Director de Marketing și Online Samsung România și Bulgaria.

 

Campania The Banknote Concert

 Samsung a facilitat accesul la festivalul din 2019 prin faptul că orice bancnotă de 5 lei a devenit un portal către universul fascinant al concertelor clasice prin simpla scanare a acesteia cu aplicația dARe by Samsung, disponibilă gratuit în Google Play și App Store. Scanarea bancnotei oferea instant, prin live streaming, acces la spectacolele disponibile pe toată durata festivalului. Pe perioada festivalului, au fost disponibile două experiențe distincte: accesul prin live streaming la spectacolele disponibile, dar și o experiență în realitate augmentată, în afara orelor de spectacol. 

„Campania  Samsung Banknote Concert este dovada unei relatii excelente pe care o avem impreuna cu Samsung de mult timp. Pe de-o parte este capacitatea agentiei de a se ancora in prezent si de a lucra la un standard creativ si strategic inalt si pe de alta parte este energia unui client inovator si vizionar, care stie ca fie un real partener atat in validarea ideilor cat si in implementarea lor”, a declarat Diana Alexa (Managing Director, Leo Burnett Bucharest).

Premiile câștigate de campania The Banknote Concert în cadrul galei Effie România 2020:

  • Premiul SILVER la categoria SEASONAL MARKETING
    • Lead Agency: LEO BURNETT & Contributing Agency: MSL The Practice
  • Premiul SILVER la categoria BRAND EXPERIENCE
    • Lead Agency: LEO BURNETT & Contributing Agency: MSL The Practice
  • Premiul GOLD Categoria la categoria BRANDED UTILITY
    • Lead Agency: LEO BURNETT & Contributing Agency: MSL The Practice România
  • Premiul SILVER la categoria CARPE DIEM
    • Lead Agency: LEO BURNETT & Contributing Agencies: MSL The Practice | STARCOM
  • Premiul GRAND EFFIE 2020
    • Lead Agency: LEO BURNETT & Contributing Agencies: MSL The Practice
  • Premiul Client of the Year
    • Samsung România și Telekom România

 

Echipele implicate in campanie

Echipa Leo Burnett Romania:
Creative Department:
Vasilije Corluka - Chief Creative Officer Leo Burnett Bucharest
Andrei Nica – Group Creative Director
Miruna Potop - Copywriter
Silvana Frinculescu – Art Director
Codrin Neagu – Graphic Designer
Catalin Grigore – Art Director
Strategic Planning:
Victor Stroe – Associate Director & Head of Strategy
Maria Sarivan – Strategic Planner
Brand Communication:
Diana Alexa – Managing Director
Adina Redes– Brand Communication Director
Monica Iosif – Senior Brand Communication Manager

Echipa Starcom MediaVest Group:
Diana Diaconescu – Digital Account Manager
Rodica Mihalache - Head of Consumer & Business Insights
Anca Ludu – Online Media Planner
Alina Stanescu – Print & Radio Manager
Brindusa Gurarosie - Special Projects Manager

Echipa MSL The Practice:
Monica Jitariuc - Managing Director
Sarah Stan-Boustani - PR Director
Alina Nechifor - PR Manager

Echipa Samsung Romania:
Simona Panait - Head of Corporate Marketing & Communications South-East Europe
Livia Fericean - Corporate Citizenship & Public Affairs
Ioana Marzac Sigarteu - Corporate Communication Manager
Corina Enache - Social Media Specialist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related