Putin estrogen sa va faca ziua mai buna

Putin estrogen sa va faca ziua mai buna

Pe 29 octombrie deschidem sesiunea de toamna a conferintelor din seria SMARK KnowHow, cu un eveniment dedicat targetului feminin: Marketing for Women. Si pentru ca pregatirile sunt in toi in mansarda noastra, ne-am gandit sa va pregatim si pe voi pentru discutiile din cadrul conferintei, trecand rapid in revista cateva campanii de women empowerment de anul acesta (pe care probabil le stiti deja, dar e frumos sa mai luam si pauze la birou, nu-i asa?).

Hello Flo - First Moon Party

Incepem cu un spot care va destresa atmosfera din birou, facandu-l chiar si pe tipul de la IT sa zambeasca. E despre fetite, menstruatie si castigarea puterii in cadrul grupului.

Verizon - Inspire her mind

Nu toate fetitele vor sa poarte roz si sa se joace cu papusile. Spotul de la Verizon ii indeamna pe parinti sa nu isi mai limiteze fetitele, ci sa le incurajeze pasiunea pentru stiinta si tehnologie.

Snickers - You're not you when you're hungry stunt

De cate ori nu ati trecut pe langa un santier si muncitorii v-au facut sa mariti pasul? Ei bine, Snickers ne arata ca nu trebuie sa se intample mereu asta. Sa aveti o zi buna, doamnelor!

Always - Like a girl

Always a creat o campanie pentru toate fetele care au fost vreodata descurajate de stereotipuri precum: “alergi ca o fata”, “arunci ca o fata” sau “lovesti ca o fata”, incercand sa le redea increderea in ele insele si sa le arate ca nu e nimic gresit in a face ceva “ca o fata”.

Under Armour - I will what I want

Parte dintr-o campanie de rebranding, spotul le indeamna pe femei sa isi urmeze visul, chiar si atunci cand pare ca nu au nicio sansa de reusita.

Pantene - Not Sorry

Femeile tind sa isi ceara scuze des, ati observat? Pantene spune ca nu ar trebui si bine face.

In speranta ca in curand vom putea face un astfel de articol care sa includa si campanii locale, va asteptam pe 29 octombrie la Marketing for Women, sa aflam cele mai noi insight-uri despre femei si cum le influenteaza o campanie decizia de cumparare.

Pe lista speakerilor ii puteti gasi pe: Doina Costache (Google Romania), Rodica Mihalache (Starcom MediaVest), Diana Alexa si Irina Carbunescu (Leo Burnett Group) sau pe Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity).

Marketing for Women este primul eveniment din seria de 3 conferinte organizate de SMARK la finalul lunii octombrie, fiind urmat de Marketing for Men 2014 (30 octombrie) si Romanian Youth Focus 2014 (31 octombrie). Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related