
Articole care fac referire la Social Media Executive


Betano și KUBIS vă urează Sărbători 2.0 în primul portal digital unde oamenii pot explora Lumea Betano

Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români

Tribal Worldwide și Samusocial din România lansează prima agenție imobiliară ce închiriază spațiile în care locuiesc oamenii fără adăpost

KUBIS a lansat jocul Betano x FCSB: o activare nativă de Instagram ce oferă o experiență interactivă inedită

KUBIS aduce atmosfera de gală în Cazinoul BETANO, construind o nouă imagine categoriei de exclusivități

Dare Digital și MOCAPP prezintă: LoveFluencer.ro. O poveste de dragoste între brand-uri și influenceri

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

VEKA și Oxygen dau viață personajului german care se pricepe la ferestre, în serialul Die A-Klasse-Show, cu Hermann VEKA

Tuio și Pfizer lansează o amplă campanie națională de educare a tinerilor și părinților despre pericolul meningitei meningococice

La UTCB tu proiectezi viitorul! – o nouă campanie în care Godmother crede ca e mai bine sa fii ‘’beton’’ decat ‘’lemn’’
![[Start in creatie] Robert Bajenaru: Nu poti face parte din industria asta daca nu intelegi toate generatiile](https://media.iqads.ro/2020/06/thumbnail-103974609-610111426557133-3828000376800626552-n-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Robert Bajenaru: Nu poti face parte din industria asta daca nu intelegi toate generatiile

Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România

De sărbători, Timișoreana îți aduce acasă musafir de seamă, în campania dezvoltată de GMP Advertising și Webstyler

Perceptum este noul designer de comunicare digitala al COS România, cel mai mare furnizor de soluţii pentru amenajări spații de birouri

Campania de repoziționare a brandului •calif realizată de MAINSTAGE | THE AGENCY s-a clasat pe locul al II-lea la categoria Best Use video la Webstock 2018

Ziua bună se măsoară în lingurițe de înghețată. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România
![[Noii publicitari] Andreea Bădin (Smite): Cel mai neplăcut este când realizezi că strategia unei campanii nu este corect aleasă și nu poți interveni să schimbi pașii](https://media.iqads.ro/2018/07/ab-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Andreea Bădin (Smite): Cel mai neplăcut este când realizezi că strategia unei campanii nu este corect aleasă și nu poți interveni să schimbi pașii

Corona te îndeamnă să trăiești momente care contează în noua campanie dezvoltată împreună cu V8 Interactive

Andreea Nemens (GMP Group): Prin ideea „Brancusi e al meu”, am dat puterea fiecarui roman sa aleaga, sa constientizeze, sa isi asume si, cel mai important, sa se ralieze la o cauza

“Desteptaretele”, cea mai recenta campanie Bonux, semnata de Leo Burnett Romania, selectata de Google ca reper de eficienta si creativitate pentru intreaga sa retea internationala
