Articole care fac referire la Social Media Executive
Tattoo Weirdly Wonderful. Maria Ionescu: Tatuajul a devenit un fel de arhiva vizuala personala. O expresie a comunitatii din care faci parte, a momentelor care te-au construit, a intentiilor pe care vrei sa le porti cu tine
Nu ratați provocarea VELO. Mai sunt doar câteva zile în care puteți înscrie cele mai surprinzătoare idei de tatuaje
Provocarea celor mai neobișnuit de frumoase tatuaje. VELO lansează un concurs de creație pentru artiștii tatuatori din România
The Book Fact Checker, prima campanie de fact-checking realizată de o librărie împotriva dezinformării, semnată Cărturești și VML
[AIdea] Bianca Miroș: Există proiecte în care AI-ul poate aduce un twist curajos și o direcție nouă, iar avantajul cel mai mare cred că este exact acesta, plaja de posibilități pe care ți-o oferă
Humana People to People România alege Chapter 4 pentru a crește impactul comunicării despre moda sustenabilă
Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale
Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România
Andrei Chirilă, Fashion Days: Campania #TimeToBeMe își propune să ne ofere acel dram de curaj de care avem nevoie pentru a fi noi înșine și îi celebrează pe cei care își exprimă personalitatea într-un mod liber, fără să țină cont de norme
Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare
[Creativitatea de zi cu zi] Bianca Miroș: Creativitatea e un fel de nălucă. Și cred că iese cel mai bine la suprafață când ne dăm voie să fim noi cu adevărat și să gândim fără bariere
Saatchi & Saatchi și 7DAYS lansează primul tool digital din România prin care îți poți afla ADN-ul muzical
[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică
[SoMe Update] Oana Andreescu: Nu cred că e realist să spui că ții pasul cu TOT, tot timpul, pentru toate tipurile de audiențe și de clienți
[Case Study] Heist Industries și Maspex România sunt premiați cu argint în cadrul competiției Webstock
De Halloween, Fanta și VMLY&R au deschis porțile celei mai înfricoșătoare case din București: Fanta Haunted Mansion
[Start in industrie] Cristina Lefter: Suntem o generație preocupată de problemele comunității, căreia nu îi este frică să semnaleze diverse derapaje pe care le observă în jur
[SoMe Update] Luana-Mali Roman: În social media, trebuie să te comporți mai mult ca un consumator obișnuit și mai puțin ca un brand
[SoMe Update] Patricia Bălan: Încearcă lucruri noi, îndrăznește, limita-i la cer! Dar cerul trebuie să fie mereu nevoia brand-ului
Cheil | Centrade și Samsung România lansează “Share Your Power in Minecraft”, primul bootcamp de egalitate în gaming
[Start in industrie] Patricia Bălan: Social Media este cartea de vizită a brandului în zilele noastre
De la jobul pe care nu îl vrea nimeni, până la cel mai important rol în departamentul de Social Media. Tribal Worldwide și McDonald’s România au dus Community Management-ul la un alt nivel: de memă
Oxygen semnează campania Xclusive „Dress up as exclusive as your next experience” pentru Băneasa Shopping City
FCB Bucharest este noua agenție de brand a Euroins România și semnează strategia de repoziționare a companiei
Arnold Vieriu: A fost un drum lung de la ”cum îmi aduc mie like-urile vânzări?” până la ”copilul meu stă și el pe Instagram și se pricepe cu hashtag-urile”
Betano și KUBIS vă urează Sărbători 2.0 în primul portal digital unde oamenii pot explora Lumea Betano
Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români
































