Noua campanie COSMOTE creata de Papaya vorbeste despre povestile nespuse

Noua campanie COSMOTE creata de Papaya vorbeste despre povestile nespuse

COSMOTE Romania anunta lansarea noii campanii publicitare "Veteranul" creata de Papaya Advertising ce promoveaza beneficiile portofoliului de abonamente, ca parte a platformei de comunicare "Time to listen", informeaza un comunicat de presa emis de COSMOTE Romania. Campania isi propune sa scoata in evidenta importanta serviciului de internet in viata de zi cu zi ce te ajuta sa descoperi povestile nespuse.

"Platforma noastra de comunicare incurajeaza consumatorii sa ii asculte mai mult pe cei din jurul lor. Prin aceasta noua campanie, incurajam clientii sa exploreze mai mult si sa foloseasca Internetul pentru a se bucura de toate informatiile disponibile online, deoarece anumite povesti trebuie descoperite", a declarat Dana Bursuc (Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related