Cosmote s-a asociat cu Spitalul de Urgenta Floreasca pentru o noua campanie B2B semnata Ogilvy

Ogilvy semneaza noua campanie pentru segmentul business de la Cosmote, in care apare unul dintre cei mai importanti clienti ai operatorului de telefonie mobila, Spitalul de Urgenta Floreasca, anunta un comunicat Cosmote.

Campania prezinta cazul Spitalului de Urgenta Floreasca, un client Cosmote pentru care timpul nu inseamna doar bani, ci si viata, si porneste de la ideea ca “in afaceri, ca si in salvarea de vieti, comunicarea la timpul potrivit este esentiala, iar un simplu apel poate face diferenta dintre succes si esec”, se mentioneaza in comunicat. Campania contine executii pentru presa scrisa si online, TV si POSM.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune


Comentarii

Silviu S
acum 9 ani
Extrem de realist testimonialul. Doar se stie ca in comunicatiile de acest fel se foloseste telefonul si la ATI mereu ma lasa sa vorbesc la telefon cand intru, nici nu interfereaza cu aparatele...


Branded


Related