
Articole care fac referire la Junior Brand Manager


Un hanorac pe care să-l porți la o petrecere sau o petrecere pe care să o porți pe tine? Pepsi și Leo Burnett lansează primul hanorac interactiv

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Godmother x Henkel Beauty: Îndrăznește să treci din stare-n stare cu noua campanie Fa #CHOOSEYOURMOOD

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi

Peste 900 de sărbătoriți au avut parte de surprize epice în izolare, alături de URSUS, unul pe zi văzând urarea direct la TV

Provocarea creativă OTP DESIGN FOR SAFETY, concurs de design de măști. Ce au în comun măștile de protecție și coolness-ul?

#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România

Povestea Heidi, la 25 de ani de la apariție. De la ciocolateria cu rețete făcute manual, la un brand prezent în 50 de țări
![[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”](https://media.iqads.ro/2019/10/andrei-uta-cover-410.jpg)
[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”
![[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”](https://media.iqads.ro/2019/10/cristina-nitu-mic-cover-410.jpg)
[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”
![[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”](https://media.iqads.ro/2019/10/vlad-ifrim-cover-410.jpg)
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”

FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP
![[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România](https://media.iqads.ro/2019/07/img-20190709-wa0002-cover-410.jpg)