Articole care fac referire la COSMOTE
[People of the Samsungverse] Romeo Bunescu: Cred că respectul reciproc poate fi exersat aplicând o regulă foarte simplă și utilă: scrie brief-ul, email-ul sau feedback-ul cu răbdare și argumente, exact așa cum ai vrea tu să-l primești
[A fost odată în digital] Adriana Georgescu: Consumatorii „s-au prins” că, odată cu social media, brandurile pot fugi, dar nu se pot ascunde și atunci a început să prindă formă ideea de „brand accountability”
[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului
“Restart&Reset” – despre schimbările de paradigmă din HR cu noul director de resurse umane al GroupM, Nineta Ceauș
[Inceputuri #denepretuit] Costin Bogdan (McCann): Nu prea stiu campanii curajoase in urma carora brandul a pierdut 1% din vanzari sau din abonati
[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin
Iulia Niculae-Cuciurean, Preşedinte IAA Young Professionals România, a fost numită Vicepreşedinte IAA YP pentru Europa
[Veterani in agentie] 12 ani la Cohn&Jansen JWT. Alex Negoescu: ”Desi am lucrat aproape doar intr-un singur loc, am senzatia ca am bifat cam tot ce se putea”
[In numele publicului] Alex Negoescu: Ma cam ingrozeste usurinta cu care teme foarte importante – toleranta, conditia femeii, tribalismul politic, emigratia, razboiul, religia – sunt preluate zglobiu de publicitate
Miruna Dumitrescu, copywriterul anului ADC: ”Am invatat ca publicitarii nu vor ajunge in iad. Nu toti, cel putin”
[Folclorul din reclame] Oana Botezatu: Oare, dupa reclamele cu Dorel, si-a mai botezat cineva copilul cu numele asta?
[Din agentie, la client] Valentin Stoenescu, in prima zi la client: M-am intors buimac la birou si mi-am dat seama ca nu o sa ajung sa ii cunosc pe toti niciodata
[Cu viralul la control] Alex Negoescu (CohnandJansen JWT): Viralele spun ceva misto despre cei care le dau forward
Cristian Dumitru, comediant: Mama nu m-a vazut nici pana acum live. Inca am emotii sa o chem in sala :)
eventures reclama similitudini intre aplicatia Hai! din cadrul rebrandingului Cosmote/Telekom si platforma online MyProjekts
Smiley: O piesa buna merita un videoclip reusit, iar uneori bugetul pentru asta e completat de asocierea cu branduri


![[Regizor în 30 sec] Andrei Mîndru: O poveste bună bate orice artificiu](https://media.iqads.ro/2021/04/mindru-bodrum-3169-cover-410.jpg)


![[Dupa 10 ani] Dani Macarie: Cred ca 2009 a insemnat sfarsitul inocentei pentru multi dintre noi](https://media.iqads.ro/2019/02/dani-macarie-2009-cover-410.jpg)

![[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA - GMP Group - Let's Launch it Together / Telekom / Telekom Romania](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-45-cover-410.jpg)


![Mihai Axinte (Slick Drum Events) scoate ce-i mai [ne]bun din tine](https://media.iqads.ro/2015/03/11041357-10153135621402288-687593794-n-cover-410.jpg)
































