Campania "Skol Land", creata de Papaya Advertising

Papaya Advertising a conceput campania "Skol Land", al carei concept este crearea unui spatiu care permite barbatilor sa evadeze din realitatea cotidiana, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Valoarea campaniei, care cuprinde executii TV, print, outdoor si online, este estimata la 2 milioane de euro.

Skol isi propune sa le ofere barbatilor o escapada intr-un spatiu inedit unde toate problemele isi gasesc rezolvarea si unde se pot relaxa in cele mai placute moduri.

"Pentru ca ii cunoastem foarte bine pe barbatii care beau Skol si pentru ca le intelegem nevoile, am creat Skol Land, un concept unic care indeamna la relaxare si la reintarirea statutului 'de barbati'. Desi Skol Land pare a fi doar o stare de spirit care prinde viata odata cu fiecare sticla de Skol ce se deschide, noi il vom crea si in realitate. Urmariti cu atentie brandul Skol in perioada urmatoare si veti afla toate detaliile", a declarat Doron Zilberstein (Vice-Presedinte, Marketing URBB).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related