Campania FAN Courier semnata The Marks: "Cu totii avem asteptari mari"

The Marks a realizat pentru FAN Courier, lider de piata in domeniul serviciilor de curierat, o campanie de imagine constand in executii TV (1, 2, 3, 4), radio si online,  care are sloganul “Cu totii avem asteptari mari, cu totii avem un singur curier: FAN Courier”.

„In 2011 vom vorbi despre asteptari. Asteptarile clientilor din partea FAN Courier si asteptarile noastre, ale companiei. Pentru ca au trecut 13 ani de cand FAN Courier livreaza ‘Oriunde, cu placere’ colete si plicuri, e momentul sa povestim despre faptul ca ele contin lucruri importante atat pentru destinatari cat si pentru expeditori” a declarat Adrian Mihai, Business Development Manager al FAN Courier.

In acelasi timp, pe www.selfawb.ro/concurs/, a fost lansata promotia "FAN Courier te trimite oriunde pe Terra, cu placere!'", "adresata clientilor care au incheiat un contract de servicii curierat rapid cu FAN Courier, cat si clientilor ocazionali, care au folosit cel putin o data aplicatia SelfAWB pentru alcatuirea documentelor de transport (AWB) in perioada 4 Aprilie – 31 Mai 2011. Marele premiu este o excursie oriunde pe Terra, in valoare maxima de 5.000 de euro si premii acordate la 2 saptamani: cate 1 Apple IPAD1", informeaza un comunicat Saatchi&Saatchi Public Relations.

Echipa care a lucrat la campanie din partea The Marks este formata din: Iulian Padurariu (strategie), Demis Ghindeanu (strategie si project management), Silviu Padurariu (creative director), Liviu Antonescu (art director).

Serviciile de consultanta in PR si media relations sunt oferite de Saatchi&Saatchi Public Relations.



Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Related