1500 de fani pentru pagina de Facebook OMV Romania, in 3 zile

Pagina de Facebook OMV Romania, lansata de Publicis pe 17 august, a inceput sa fie promovata luni, 22 august, prin aplicatia “Tu ce fel de cafea esti?”, un proiect in care este implicata, in calitate de consultant strategic in comunicare digitala, si compania Q2M.

In primele 2 zile dupa lansarea aplicatiei, pagina de Facebook OMV Romania a strans 1000 de fani (de la 138 la 1200). Promovarea a continuat apoi si prin trimiterea unui newsletter catre baza de date OMV Romania, astfel incat, in prezent, pagina are 1500 de fani.

“Tu ce fel de cafea esti?” este un quiz care ofera ca rezultate tipuri de personalitati descrise in functie de aromele Nescafe Dolce Gusto. Intrebarile quiz-ului sunt: “Colegii tai cred despre tine ca esti:…”, “Ce ai pregati la o cina romantica?”, “Destinatia: Paris. Cum ajungi acolo?”. In cazul in care rezultatul este NESCAFE Dolce Gusto Cafe Crema Grande sau NESCAFE Dolce Gusto Vanilla Machiatto, userul primeste un voucher personalizat care consta in 5 puncte bonus, care pot fi valorificate in cadrul campaniei promotionale “Deprinde noi obiceiuri in familie!” derulata in perioada 4 Iulie 2011 – 25 Septembrie 2011 in statiile OMV, conform regulamentului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related