
Articole care fac referire la Publicis
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Publicis


Studiu MSL The Practice și eJobs: Ce își doresc românii de la locul de muncă: managerii vor program flexibil și hibrid, iar angajații fără funcție de conducere ar alege săptămâna de lucru de patru zile

PUBLICIS RELATIONS: O nouă agenție, parte din Publicis Groupe România, care propune o abordare diferită în comunicare și PR

Studiu MSL The Practice și eJobs: Atmosfera de lucru neprietenoasă îi determină pe 6 din 10 români să își schimbe jobul în următorul an
![[Start in industrie] Ștefana Grigoraș: Primele luni mi-au făcut călirea în publicitate. 6 luni am lucrat pe conturi de bere, sport și mașini. Atunci mi-am dat seama că pot scrie despre orice](https://media.iqads.ro/2023/07/img-5331-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Ștefana Grigoraș: Primele luni mi-au făcut călirea în publicitate. 6 luni am lucrat pe conturi de bere, sport și mașini. Atunci mi-am dat seama că pot scrie despre orice

#ProtejațiToateFamiliile. "Oamenii au nevoie să-și povestească viața și durerile, să poate fi primite cu compasiune, sperând ca alții, la rândul lor, să simtă că nu sunt singuri și că își pot găsi locul în lume"

Hear the Crunch – primul concept regional semnat de Publicis Groupe România pentru Burger King CEE. Burger King România lansează o gamă de produse în ediție limitată sub umbrela Summer Crunch
![[Start in industrie] Daria Panaite: Dacă la început te simți puțin pierdut, speriat și copleșit de toate informațiile pe care le primești, atunci keep going, ești pe drumul cel bun!](https://media.iqads.ro/2023/07/whatsapp-image-2023-06-12-at-17-41-39-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Daria Panaite: Dacă la început te simți puțin pierdut, speriat și copleșit de toate informațiile pe care le primești, atunci keep going, ești pe drumul cel bun!

Concursul global The Big C pentru a pune capăt stigmatizării cauzate de cancer la locul de muncă este acum deschis înscrierilor
![[Refresh creativ] Mihnea Gheorghiță: Mi-am propus să țin curiozitatea în priză ca să ajut o nouă generație de creativi să nu-și dorească să fie mai degrabă influenceri](https://media.iqads.ro/2023/07/mg-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Mihnea Gheorghiță: Mi-am propus să țin curiozitatea în priză ca să ajut o nouă generație de creativi să nu-și dorească să fie mai degrabă influenceri

62% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au auzit de conceptul de Metaverse și sunt interesați să experimenteze experiențe virtuale
![[Influencer Update] Miruna Grecu: Agențiile văd influencerii în general ca pe potențiali parteneri cheie în strategiile de promovare](https://media.iqads.ro/2023/06/miruna-grecu-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Miruna Grecu: Agențiile văd influencerii în general ca pe potențiali parteneri cheie în strategiile de promovare

Cele mai creative campanii se premiază la Gala TOP ADC*RO. Miercuri, 21 iunie, ora 20, la Apollo 111

Publicis Groupe România, cel mai mare grup de marketing și comunicare din țară, mizează pe Inteligența Artificială
![[REC și la podcast] Alex Cazacu: Picantul e doar un gimmick pentru a oferi un pic de dinamism. Contentul de calitate trebuie să fie la nivel de discuții](https://media.iqads.ro/2023/04/img-1951-cover-410.jpg)
[REC și la podcast] Alex Cazacu: Picantul e doar un gimmick pentru a oferi un pic de dinamism. Contentul de calitate trebuie să fie la nivel de discuții

Laura Mihăilă, Raiffeisen Bank: Bankingul 1:1 are la bază personalizarea. Este despre nevoile, planurile și dorințele fiecărui client
![[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare](https://media.iqads.ro/2023/03/fotojet11-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare

Publicis Groupe CEE lansează o inițiativă pentru a susține echitatea de gen cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii

BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms, inițiativa care readuce mamelor distracția de noapte, dimineața la prima oră

Working With Cancer: de la Davos la Super Bowl. După ce a fost lansat la Davos alături de cele mai influente companii din lume, Working with Cancer trage un semnal de alarmă prin intermediul unei campanii integrate mass-media
![[Refresh creativ] Dragoș Ometiță: Problema industriei este ca ne petrecem prea mult timp si punem prea multa energie in a gasi new buzzwords si prea putin timp in a rezolva pe bune probleme](https://media.iqads.ro/2023/01/wopa-srn2467-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Dragoș Ometiță: Problema industriei este ca ne petrecem prea mult timp si punem prea multa energie in a gasi new buzzwords si prea putin timp in a rezolva pe bune probleme
