Pagina oficiala de Facebook Bergenbier Romania, lansata de iLeo prin aplicatia "Nefiltrat vs. Fresh"

Pagina oficiala de Facebook Bergenbier Romania, lansata de iLeo prin aplicatia "Nefiltrat vs. Fresh"

Aplicatia de Facebook "Nefiltrat vs. Fresh", creata de iLeo, cheama utilizatorii paginii de Facebook Bergenbier Romania, lansata pe 8 septembrie, sa aleaga una dintre taberele Bergenbier Nefiltrata din Grau si Bergenbier Fresh, reprezentate de Micutzu (Cosmin Nedelcu de la Club 99) si, respectiv, de Christian D si Narcotic Sound.

 

200 dintre utilizatorii care posteaza un comentariu cu motivul pentru care a ales sa faca parte din gasca “Nefitrat” sau din gasca “Fresh” vor fi premiati, prin tragere la sorti, cu cate un bax de bere, in functie de ce au ales.

Campania a inceput cu postarea unui spot online in care Micutzu si Narcotic Sound isi sustin cauza. La finalul spotului, consumatorii sunt indemnati sa spuna care este alegerea lor pe pagina de Facebook Bergenbier Romania, lansata pe 8 septembrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related