Liniile aeriene anton. O decolare, o aterizare

Avem onoarea, bucuria, mandria, sa comunicam vizual (print) si audio (radio) cea de-a 11-a editie AdBreak. Le-am bagat furculita in limba dupa care i-am dus la doctor sa-i verificam. La analize a iesit clar. Au "AdBreak". E contagios si asa vrem sa ramana. Fara cura. Sa speram ca reusim. Este practic prima, singura "boala" de care nu vrem sa ne vindecam. Publicitatea.

Si mai mult decat atat. "Liniile aeriene anton", micul atelier de publicitate prin noi doi, pilotii, o sa fie acolo si o sa vorbeasca cu voi de la microfoanele negre prin difuzoarele alea mari care asa de frumos fac microfonii dupa microfonii. Dar daca v-ati obisnuit cu asta atunci sa speram ca o sa va facem sa vi se faca dor de zgomotele cele ascutite. Nu stim daca o sa reusim.

In seara de 22 februarie 2006 la Music Club, ora 19:30, am vrea sa vorbim despre publicitate dar din alt unghi decat cel obisnuit. Vorbim deschis, cu niste cuvinte simple, la indemana si la indegura oricui. Ca sa intelegem si noi doi mai bine. Si daca avem nelamuriri va intrebam pe voi.
Corbi, patroana noastra isi cere scuze dar nu poate veni. "Cineva trebuie sa conduca afacerea" spune ea fara sa schiteze nici cel mai mic gest de compasiune pentru noi.

Noua ni se pare minunat sa participam la acest proiect si speram sa-l facem cat de profesionist putem. Asta inseamna ca muncim cu placere si pasiune. Doar asa credem ca se pot obtine rezultate performante. Cand zbori la mare inaltime ai mari responsabilitati dar si satisfactii pe masura.

Asa cum spune un prieten bun de-al nostru:
" - O decolare, o aterizare", asta inseamna un zbor de succes.
Este un zbor pe care noi il consideram splendid.
Tineti-ne pumnii!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related