![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la AdBreak
![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
![[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult](https://media.iqads.ro/2021/01/16422735-1221048464597344-7994599090660176278-o-cover-410.jpg)
[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult
![[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie](https://media.iqads.ro/2020/10/poza-silvia-andrei-gindac-cover-410.jpg)
[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie
![[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci](https://media.iqads.ro/2020/09/pjimage8-cover-410.jpg)
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci
![[După 10 ani] Costin Radu: Cultura pentru frumos & funcțional și abilitatea de a le crea nu au legătură cu generarea ideii](https://media.iqads.ro/2019/02/foto-costin-cover-410.jpg)
[După 10 ani] Costin Radu: Cultura pentru frumos & funcțional și abilitatea de a le crea nu au legătură cu generarea ideii
![[AdBreak #44] Cele mai frumoase momente din istoria de 20 de ani a Graffiti BBDO si directii de dezvoltare pentru urmatorii ani](https://media.iqads.ro/2011/11/photo-large-20045-cover-410.jpg)
[AdBreak #44] Cele mai frumoase momente din istoria de 20 de ani a Graffiti BBDO si directii de dezvoltare pentru urmatorii ani
![[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Stefan Iordache, Laurentiu Semeniuc, Bogdan Naumovici, Eusediu Margasoiu, Mihai Ghyka](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16600-cover-410.jpg)
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Stefan Iordache, Laurentiu Semeniuc, Bogdan Naumovici, Eusediu Margasoiu, Mihai Ghyka
![[AdBreak #43] Povestea completa a spoturilor Teletech - "Star Wars" si "Batman", spusa de Bogdan Naumovici](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16595-cover-410.jpg)
[AdBreak #43] Povestea completa a spoturilor Teletech - "Star Wars" si "Batman", spusa de Bogdan Naumovici
![[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Liviu David, Octav Gheorghe, Costin Milu si Andrei Tripsa](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16594-cover-410.jpg)
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Liviu David, Octav Gheorghe, Costin Milu si Andrei Tripsa
![[AdBreak #43] Bergenbier si Ziua Barbatului in Romania - povestiri din culise de la Bogdan Naumovici si Mihai Ghyka](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16593-cover-410.jpg)
[AdBreak #43] Bergenbier si Ziua Barbatului in Romania - povestiri din culise de la Bogdan Naumovici si Mihai Ghyka
![[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Claudiu Dobrita, Mihai Gongu, Robert Tiderle, Razvan Capanescu](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16592-cover-410.jpg)
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Claudiu Dobrita, Mihai Gongu, Robert Tiderle, Razvan Capanescu
![AdBreak #43: amintiri si invataminte de la crearea celor mai bune reclame romanesti din ultimii 10 ani](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16591-cover-410.jpg)
AdBreak #43: amintiri si invataminte de la crearea celor mai bune reclame romanesti din ultimii 10 ani
![Mesaje pentru clienti si amintiri din vremurile bune pe scena Galei "10 ani de creativitate romaneasca"](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16578-cover-410.jpg)
Mesaje pentru clienti si amintiri din vremurile bune pe scena Galei "10 ani de creativitate romaneasca"
![Stefan Iordache (COO, Leo Burnett): "Sa ne intoarcem la indrazneala de acum 10 ani, sa nu ne mai ascundem deciziile in spatele focus group-urilor!"](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16573-cover-410.jpg)
Stefan Iordache (COO, Leo Burnett): "Sa ne intoarcem la indrazneala de acum 10 ani, sa nu ne mai ascundem deciziile in spatele focus group-urilor!"
![La AdBreak #42 s-a discutat despre activitatile celor mai profitabile agentii de publicitate in 2010](https://media.iqads.ro/2011/09/photo-large-14834-cover-410.jpg)
La AdBreak #42 s-a discutat despre activitatile celor mai profitabile agentii de publicitate in 2010
![[AdBreak #42] Talk of the month: Cum negociaza cu clientii managerii celor mai profitabile agentii de publicitate din Romania](https://media.iqads.ro/2011/09/photo-large-14833-cover-410.jpg)
[AdBreak #42] Talk of the month: Cum negociaza cu clientii managerii celor mai profitabile agentii de publicitate din Romania
![[AdBreak #42] Debriefing: "Si ieri, si azi", probabil cea mai eficienta campanie de imagine Pepsi Romania din ultimii 5 ani](https://media.iqads.ro/2011/09/photo-large-14832-cover-410.jpg)
[AdBreak #42] Debriefing: "Si ieri, si azi", probabil cea mai eficienta campanie de imagine Pepsi Romania din ultimii 5 ani
![Experienta de la Cannes Lions 2011 pentru castigatorii de la McCann ai celor 9 trofee pentru "American ROM"](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14458-cover-410.jpg)
Experienta de la Cannes Lions 2011 pentru castigatorii de la McCann ai celor 9 trofee pentru "American ROM"
![[AdBreak #41] Reprezentanti McCann, Papaya si Odyssey despre campaniile lor castigatoare la Effie 2011 si despre jurizare](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14406-cover-410.jpg)
[AdBreak #41] Reprezentanti McCann, Papaya si Odyssey despre campaniile lor castigatoare la Effie 2011 si despre jurizare
![[AdBreak #41] Talk of the month: Castigatori Effie 2011, de la Grafitti BBDO, GMP, Leo Burnett si Publicis Romania, dar si jurati, comenteaza editia de anul acesta](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14405-cover-410.jpg)
[AdBreak #41] Talk of the month: Castigatori Effie 2011, de la Grafitti BBDO, GMP, Leo Burnett si Publicis Romania, dar si jurati, comenteaza editia de anul acesta
![AdBreak #40: Publicis, HyperActive si Initiative colaboreaza bine pentru Orange si fara sa se fi vazut vreodata live](https://media.iqads.ro/2011/05/photo-large-14239-cover-410.jpg)
AdBreak #40: Publicis, HyperActive si Initiative colaboreaza bine pentru Orange si fara sa se fi vazut vreodata live
![3 medalii New York Festivals 2011 merg la McCann si "Noul ROM", pentru Marketing Effectiveness, Integrated Media si PR](https://media.iqads.ro/2011/05/photo-large-14212-cover-410.jpg)