Articole care fac referire la AdBreak
[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult
[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci
[După 10 ani] Costin Radu: Cultura pentru frumos & funcțional și abilitatea de a le crea nu au legătură cu generarea ideii
[AdBreak #44] Cele mai frumoase momente din istoria de 20 de ani a Graffiti BBDO si directii de dezvoltare pentru urmatorii ani
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Stefan Iordache, Laurentiu Semeniuc, Bogdan Naumovici, Eusediu Margasoiu, Mihai Ghyka
[AdBreak #43] Povestea completa a spoturilor Teletech - "Star Wars" si "Batman", spusa de Bogdan Naumovici
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Liviu David, Octav Gheorghe, Costin Milu si Andrei Tripsa
[AdBreak #43] Bergenbier si Ziua Barbatului in Romania - povestiri din culise de la Bogdan Naumovici si Mihai Ghyka
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Claudiu Dobrita, Mihai Gongu, Robert Tiderle, Razvan Capanescu
AdBreak #43: amintiri si invataminte de la crearea celor mai bune reclame romanesti din ultimii 10 ani
Mesaje pentru clienti si amintiri din vremurile bune pe scena Galei "10 ani de creativitate romaneasca"
Stefan Iordache (COO, Leo Burnett): "Sa ne intoarcem la indrazneala de acum 10 ani, sa nu ne mai ascundem deciziile in spatele focus group-urilor!"
La AdBreak #42 s-a discutat despre activitatile celor mai profitabile agentii de publicitate in 2010
[AdBreak #42] Talk of the month: Cum negociaza cu clientii managerii celor mai profitabile agentii de publicitate din Romania
[AdBreak #42] Debriefing: "Si ieri, si azi", probabil cea mai eficienta campanie de imagine Pepsi Romania din ultimii 5 ani
Experienta de la Cannes Lions 2011 pentru castigatorii de la McCann ai celor 9 trofee pentru "American ROM"
[AdBreak #41] Reprezentanti McCann, Papaya si Odyssey despre campaniile lor castigatoare la Effie 2011 si despre jurizare
[AdBreak #41] Talk of the month: Castigatori Effie 2011, de la Grafitti BBDO, GMP, Leo Burnett si Publicis Romania, dar si jurati, comenteaza editia de anul acesta
AdBreak #40: Publicis, HyperActive si Initiative colaboreaza bine pentru Orange si fara sa se fi vazut vreodata live





![[AdBreak #44] Talk of the month: povesti din 20 de ani de publicitate la Graffiti BBDO](https://media.iqads.ro/2011/11/photo-large-20055-cover-410.jpg)
![[AdBreak #44] Debriefing: tipologii de iubitori de covrigi, site-uri coapte si delfini maidanezi](https://media.iqads.ro/2011/11/photo-large-20047-cover-410.jpg)
![[AdBreak #44] Inspiration: Tudor Giurgiu, de la copywriter la regizor de filme](https://media.iqads.ro/2011/11/photo-large-20046-cover-410.jpg)
![[AdBreak #44] Graffiti BBDO: primii 20 de ani](https://media.iqads.ro/2011/11/photo-large-16693-cover-410.jpg)

![[AdBreak #42] Micutzu': "In general, glumele pe care le fac sunt improvizate pe scena"](https://media.iqads.ro/2011/09/photo-large-14831-cover-410.jpg)


![[AdBreak #41] Cum isi gaseste inspiratia Cristian Lupsa, Editor la Decat o Revista](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14407-cover-410.jpg)



![[AdBreak #40] Talk of the month: despre comunicarea bancara si implinirile jobului de publicitar](https://media.iqads.ro/2011/05/photo-large-14246-cover-410.jpg)












