Concursul de grafica imPRINT, intr-un nou format

imPRINT 5, proiect marca Advice dedicat studentilor pasionati de graphic design, da startul inscrierilor pe 20 mai. Concursul va avea loc in perioada 20 mai – 20 iunie si se lanseaza intr-un nou format alaturi de Ollie Gang Shop, fiind prima data cand imPRINT isi asociaza imaginea cu un brand.

Colaborarea isi propune sa lanseze pe piata tineri artisti, Ollie Gang Shop promitand o editie limitata de tricouri pentru lucrarea castigatoare si 20% din vanzari, iar lucrarile de pe locurile 2 si 3 urmand sa primeasca vouchere surpriza.

Conceptul creativ din acest an este urmatorul: pornind de la premisa ca fiecare persoana are o cutie a Pandorei unde isi stocheaza cele mai bizare ganduri, Advice ii provoaca pe participanti sa isi transpuna propriile idei ilustrand un personaj care iese din aceasta cutie. In cadrul acestei editii se vor desfasura si workshop-uri de graphic design, dedicate industriei creative si tendintelor actuale din Romania. Finalul competitiei va fi marcat prin prezentarea celor mai surprinzatoare 20 de personaje in cadrul unei expozitii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related