Iftimoaie reduce la tacere protagonista unui spot de pe Trilulilu, intr-o activare pentru VEKA

Iftimoaie reduce la tacere protagonista unui spot de pe Trilulilu, intr-o activare pentru VEKA

[UPDATE] Producatorul de sisteme din PVC destinate productiei de tamplarie pentru ferestre si usi VEKA a realizat o activare neconventionala, in cadrul careia protagonista unui clip postat pe Trilulilu este inchisa in spatele unor ferestre VEKA pentru a putea fi redusa la tacere. Executia neconventionala face parte din campania de promovare a producatorului de sisteme din PVC, care il are drept endorser pe kickboxerul Ionut Iftimoaie.

Protagonista videoclipului interpreteaza o melodie care il elogiaza pe Ionut Iftimoaie. Reprezentatia este insotita si de un dans, care are loc in decorul unei camere tapetate cu postere cu Ionut Iftimoaie. Printre obiectele de decor sunt si un pat ravasit, un sac de box si o biblioteca folosita pentru depozitarea parfumurilor. Dansul protagonistei este intrerupt pe parcursul spotului de intrarea in camera a unui personaj care pare sa fie bunica fetei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related