Ingredientul comun pentru print-uri si mancaruri reusite: puiul

Ingredientul comun pentru print-uri si mancaruri reusite: puiul

"Nicio masa fara legume" imi spunea bunica atunci cand eram mai mica. Intre timp, am devenit vegetariana, asa ca nu mai trebuie sa ma bata la cap sa mananc toti cartofii. Acum, laitmotivul a devenit "Nu vrei si un pic de pui?". Tot incerc sa ii explic ca eu nu mananc carne, dar ea se face ca nu intelege. Asta e problema cu bunicele sau mamele, nu reusesc sa conceapa o masa satioasa fara carne. De parca te-ai topi din picioare odata ce nu mai ai contact cu puiul. Tot mai multi romani consuma carne de pui, aceasta fiind un element de baza in alimentatia lor. Am aflat informatia asta din raportul de cercetare "In bucataria romanilor. De la raft in farfurie", realizat de Nielsen sub umbrela SMARK Research. Mai mult, romanii sunt foarte grijulii atunci cand vine vorba de alegerea carnii si de modul de prepare: duse sunt zilele in care puii se imbaiau in ulei. Mie nu-mi pare rau, asta inseamna ca eu o sa am mai multe legume din care sa aleg. Dar hai sa vedem cum arata puii in publicitate: rumeniti, apetisanti sau motiv de indigestie, galinaceele bantuie imaginatia publicitarilor din lume. Uite, cateva printuri care sa va lase gura apa: 

„In bucataria romanilor – de la raft in farfurie” este cel de-al zecelea raport de cercetare SMARK Research, realizat de Nielsen Romania. Cercetarea ofera coordonatele necesare observarii drumului parcurs de alimente din raftul magazinelor pana in farfuria consumatorilor, identificand tendintele in consumul alimentar si asteptarile consumatorilor referitoare la produse. Studiul este esential companiilor ce activeaza in industria alimentara, ajutandu-le sa-si contureze strategia de comunicare si sa-si optimizeze promotiile si activarile in-store. Pentru mai multe informatii despre raport si costul acestuia, vizitati Research.SMARK.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related