Rock-ul si publicitatea merg chitara-n-print

Rock-ul si publicitatea merg chitara-n-print

Zgarietor de urechi sensibile, inaltator de spirite libere: rock-ul e in vietile noastre de mult timp, fie ca vrem, fie ca nu. Alimenteaza revolutii, descatuseaza conventii: muzica asta a facut, de-a lungul timpul, de toate. De la Woodstock pana la Rock Am Ring, de la Ozzy-smulgatorul-de-capete pana la Axel Rose si Jon Bon Jovi, festivalurile si cantaretii de rock au insotit generatii si au facut inimile tinerelor sa bata in ritmuri de chitara electrica. Spre deosebire de muzica clasica, care nu se reinventeaza, rock-ul are capacitatea asta fantastica de a veni intotdeauna cu ceva nou: un groh, o drujba, un sunet imprumutat din alt gen, un concert facut sub un pod, toate schimba un pic fata genului. Daca ar fi o persoana, rock-ul ar fi mereu in cautare de ceva nou, ceva interesant, un personaj al contrastelor, caruia nu i-ar fi teama sa cheltuiasca un pic in plus pentru a-si face placerile. O viata avem, nu? Romanul din clasa de mijloc se identifica, intamplator sau nu, cu genul asta muzical. Nu ma credeti pe cuvant, puteti vedea si voi asta in raportul de cercetare "Finding the Middle Class", realizat de eResearch sub umbrela SMARK Research. Pentru inspiratie, am adunat de peste tot din lume urmatoarea serie de print-uri. Poate vi se face pofta de ceva rock:

Finding the middle class este cel de-al optulea raport de cercetare de piata realizat sub umbrela SMARK Research. Partenerii media sunt: SMARK, IQads, IAA, UAPR, Money.ro, WallStreet.ro, BIZ si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related