Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Banci si Asigurari in august 2014

Banci
Sectorul Banci a generat in luna august a acestui an putin peste 13.000 de aparitii in online, cu 46% mai putine decat in luna iulie, si un viewership de peste 26 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna iulie pe toate segmentele analizate: cu 21% pe bloguri si forumuri, cu 95% in presa online si cu 65% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea Garanti Bank si ING Web Cafe.


911 like-uri, 208 share-uri, 863 comentarii


1.236 like-uri, 152 share-uri, 600 comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Topul vizibilitatii brandurilor de Banci in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna august de BCR, BRD Groupe Societe Generale si Banca Transilvania.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Banci in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Garanti Bank, Bancpost si ING Web Cafe.

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva. Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

Asigurari
Sectorul Asigurari a generat in luna august a acestui an 1.785 de aparitii in online, inregistrand o crestere de 7% fata de luna precedenta, si un viewership de aproape 3 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe bloguri & forumuri cu 12%, insa a crescut cu 5% in presa online si cu 31% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea RCA Ieftin.

Topul vizibilitatii brandurilor de Asigurari in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna august de Astra Asigurari, ASIROM si Carpatica Asigurari.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Asigurari in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de AEGON Romania, ASIROM si Generali Asigurari.

FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.



TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related