Centrade Saatchi&Saatchi Romania a dezvoltat si anul acesta campania de comunicare a IMWorld

Centrade Saatchi&Saatchi Romania a dezvoltat si anul acesta campania de comunicare a IMWorld

Centrade Saatchi&Saatchi Romania a dezvoltat, pentru al doilea an consecutiv, campania de comunicare a IMWorld.

Conform unei informari facute de agentie, conceptul de comunicare a evenimentului este acela de digital transformer.

 KV campaniei pentru IMWorld

Clipul TV

 

Saatachi&Saatchi este prezenta cu stand in cadrul IMWorld, conceptul amenajarii fiind de sala de clasa in care materia studiata este inovatia digitala iar profesori sunt reprezentanti ai expozantilor si speakerii de pe cele trei scene ale IMWorld. Elevii sunt tineri studenti, interesati de comunicare si digital.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related